رستوران دارند.بعضی ساخت انیمیشن سه بعدی از ماهیها به رنگ آبی زیبایی درآمده بودند.برخی از کانالها در ونیز دارای چراغهای راهنمایی هستند.
ساخت انیمیشن سه بعدی
۲۱ QUANTIFIERSPAGE ساخت انیمیشن سه بعدی ۲۲۸این دو معنای برخی را مقایسه کنید.برخی از مردم از نمایشهای quiz لذت میبرند. = بعضیها ولی نه همهچند نفر در باغ بودند. = بعضیها، اما نه خیلی زیادیادداشتاستفاده از همه و برخی را مقایسه کنید.ژنرال: همه ماهیها میتوانند شنا کنند. برخی ماهیها میتوانند جنسیت خود را تغییر دهند.مخصوص: ساخت انیمیشن سه بعدی همه این ماهیها مال من هستند. بعضی از این ماهیها آبی هستند.۴. استفاده ویژه از هر کدامما گاهی از هر چیز به این معنا استفاده میکنیم که معنی آن را ندارد.هر رنگی بخواهی میتوانی انتخاب کنی.. موزیک رو اجرا کن. ساخت انیمیشن سه بعدی برام مهم نیست تو چی بازی میکنیهیات در هر لحظه اینجا خواهد بود.همه این سالن شهر رو می دونن هر یک راه گذر میتواند شما را راهنمایی کند.. هر اشارهای به یه قسمت از کل ماجرا میشه تمام رهگذران، میدانند که تالار شه ساخت انیمیشن سه بعدی ر کجاست، بنابراین شما فقط باید از یکی از آنها بپرسید. اما مهم نیست کدام یک - شما میتوانید از هر کدام از آنها بپرسید. همه آنها به یک اندازه خوب هستند.هر دو را مقایسه کنید.دو: دو رنگ وجود دارد. شما هم میتوا ساخت انیمیشن سه بعدی نید از آنها استفاده کنید. (= یکی از این دو)سه یا چند رنگ وجود دارد. شما میتوانید هر کدام از آنها را داشته باشید. بیشتر: (= یکی از چند مورد)ما میتوانیم از ترکیبات هر چیزی به روش مشابه استفاده کنیم.در قفل نیست هر ساخت انیمیشن سه بعدی کسی میتونه وارد بشهناهار چی میخوای؟ اوه، هر چیزی. برام مهم نیست۵ استفاده ویژه از برخییک اسم منحصر به فرد میتواند به معنی یک شخص یا چیز نامحدود باشد.. یه احمق شیشه شیر رو انداختهپرواز به دلیل نامعلومی ساخت انیمیشن سه بعدی به تعویق افتاد.. یه احمق یعنی یه احمق ناشناس مهم نیست که احمق کیهیک روز / زمان به معنی زمان نامحدودی در آینده است.من یک روز / یک روز مشهور خواهم بود.باید کمی به دیدن من بیایی.برخی میتوانند احسا ساخت انیمیشن سه بعدی س قوی در مورد چیزی داشته باشند.اون یه جور رژه بود، مگه نه؟).در اینجا برخی از مردم به این معنی هستند که این رژه ویژه است، شاید یک نمایش بزرگ و چشمگیر.یادداشتما میتوانیم از هر کدام از معانی متضاد استفاده ساخت انیمیشن سه بعدی کنیم.. این فقط یه رژه نیست این یکی خیلی خاصه.برخی قبل از اینکه یک عدد به معنی "حدود" باشد.حدود بیست نفر در این جلسه شرکت کردند. ساخت انیمیشن سه بعدی
۱۸۰ کمیت نما۱۸۰ کمیت نما۱ کافی است و مقدار زیادی ازما میتوانیم به اندازه کافی قبل از جمع کردن جمع و یا یک اسم غیرقابل شمارش استفاده کنیم.مردم به اندازه کافی برای بازی کردن این بازی کافی نیستند.به اندازه کافی وقت داریم که یه قهوه سریع بخوریم؟ما همچنین میتوانیم از الگوی of استفاده کنیم.من برای امروز به اندازه کافی این مقاله رو نوشتمنکته به اندازه یک شرط، ۲۱۲ (۱ b).خیلی بیشتر از حد کفایت میکند.. خیلی از آدما میتونن کمک کنن بله، وقت زیادی داریم.یادداشتما از چیزهای زیادی برای صحبت در مورد چیزی که چیز خوبی است استفاده میکنیم. برای بیش از حد کافی، ما بیش از حد زیاد / بیش از حد استفاده میکنیم.فروشگاه خیلی شلوغ بود. افراد زیادی بودند که به خوبی به اطراف نگاه کنند.۲ دیگر و کمی بیشتراینها مقدار بیشتری را بیان میکنند. ما با یک اسم واحد و مقداری دیگر با یک اسم جمع و یا یک اسم غیرقابل شمارش استفاده میکنیم.. یه سوسیس دیگه بخور نه، ممنون به اندازه کافی نوشیده بودم.Plural: لوبیا بیشتری داشته باشید. متشکرم.uncountable: کمی پنیر بیشتر داشته باشید. بله، خواهم آمد. متشکرم.یکی دیگه میتونه به معنی یکی دیگه باشه یا یکی دیگهما واقعاً به یک ماشین دیگر نیاز داریم. یکی برای ما کافی نیست. (= یک) من میخواهم این ماشین را بفروشم و یک ماشین دیگر بخرم. توجه داشته باشید که ما همیشه یک کلمه دیگر را به عنوان یک کلمه مینویسیم.در برخی از زمینههایی که ما از آنها استفاده میکنیم به جای برخی. ۱۷۹ (۱) هیچ sausages دیگری وجود ندارد، من میترسم.قبل از این ما هم میتوانیم از مقدار خیلی زیاد، خیلی زیاد، خیلی زیاد، کمی و کمی استفاده کنیم.قبل از اینکه بتوانم به طور مناسب اسکی کنم، به چند درس دیگر نیاز دارم.از زمان انقلاب مواد غذایی بسیار بیشتری در مغازهها وجود داشتهاست. آیا میتوانید کمی بیشتر به آن تلاش کنید؟یادداشتما گاهی اوقات میتوانیم به جای دیگر به تنهایی از آن استفاده کنیم. سوسیس بیشتری دوست داره؟۳ دیگرصفت دیگری به معنای "متفاوت" است.. تو قرار بود از در دیگه بری بیرونآیا افراد دیگر این بستهها را نیز برای باز کردن مشکل پیدا میکنند؟
صفحه ۲۳۰ quantifiersما میتوانیم از دیگر / دیگران بدون یک اسم برای اشاره به چیزها و یا مردم استفاده کنیم.شما یک کیف بردارید و من آن یکی را خواهم گرفت (یک).نیمی از ساندویچ را خوردند. بقیه را رها کردند. بعضی از رستورانها غذا را سرو میکنند اما برخی دیگر این کار را نمیکنند.من جلوتر آمدم. بقیه به زودی به اینجا خواهند آمد. (= افراد دیگر)یادداشتدیگر روز / هفته به این معناست که به تازگی، نه خیلی وقت پیش ".. اون روز میراندا رو دیدمما قبل از یک عدد + اسم دیگر از هم استفاده میکنیم، حتی وقتی که عدد بیشتر از یک اسم باشد.ما در حال لذت بردن از خودمان بودیم و تصمیم گرفتیم که سه روز دیگر به مدت سه روز دیگر ادامه دهیم.در اینجا ما در مورد یک دوره اضافه، چند روز اضافی صحبت میکنیم.ما میتوانیم بعد از یک شماره از دیگر (= متفاوت) استفاده کنیم.دو اتاق دیگر هم هست، دو اتاق دیگر، دو اتاق دیگر در طبقه بالا.۱۸۱ quantifiers بدون یک اسم۱ ما میتوانیم از یک quantifier بدون یک اسم استفاده کنیم، مثل یک pronoun.STORES در لندنچندین فروشگاه بزرگ در لندن وجود دارد که شما میتوانید هر چیزی را بخرید؛ برخی دیگر تخصص بیشتری دارند اما هنوز یک انتخاب گسترده از کالا ارائه میدهند. بیشترشان قهوه دارندفروشگاهها و رستورانها در حال خدمت خوب، ناهار متناسب با قیمت مناسب و چای، و بسیاری از سالنهای آرایش دارند.(از آر. Nicholson (راهنمای لندن)این مساله از این زمینه کاملامشخصً است که اغلب فروشگاههای بخش "و" بسیاری "به معنای" بسیاری از فروشگاههای زنجیرهای " هستند. در اینجا برخی از کمیت نماها هستند که ما میتوانیمدر این زمینه استفاده کنید.برخی مواد غذایی میفروشند. تعداد کمی از آنها خارج از غرب هستند.. دوتا پارک ماشین دارن. تمام شبو بیرون نیاما همچنین میتوانیم از الگوی of استفاده کنیم.بسیاری از آنها نیز سالنهای آرایش دارند.نکته الف بعد از کمی کمیت نما میتوانیم به جای اسمی از یک اسم استفاده کنیم. من سه در را امتحان کردم، و هر کدام (یک) در قفل بود.به عنوان یک pronoun امکان پذیر نیست، اما کمی غیر عادی است.همه در روز شنبه باز میشوند.ما معمولاً از یک الگوی متفاوت استفاده میکنیم.همه آنها روز شنبه باز میشوند. همه آنها روز شنبه باز میشوند.اما گاهی اوقات از همه عبارت "معنی" یا "تنها چیز" استفاده میکنیم.من همه چیزهایی را که میدانم به تو گفتم. تنها چیزی که نیاز داری عشقههمه اینها میتواند به معنای "همه" باشد، اگر چه این استفاده قدیمی و اغلب رسمی است.همه (این ها) به نفع بالا بردن دست شما هستند. همه آماده بودند تا جانشان را به خطر بیندازند.ما میتوانیم بدون یک اسم یا یک اسم دیگر از دیگری استفاده کنیم.اولین اتوبوس پر بود، اما یکی از آنها به زودی فرا رسید.ما میتوانیم همین کار را با صفت دیگری انجام دهیم.یک چمدان بردارید، و دیگری را بردارید (یک).اما زمانی که یک اسم جمع را ترک میکنیم، از دیگران و یا ones با s استفاده میکنیم.این نامهها مال توست و بقیه مال من هستند / دیگری مال من. برخی فروشگاهها چیزی میفروشند. دیگران تخصص بیشتری دارند.
ساخت انیمیشن سه بعدی
۱۸۲ نمای کلی: کمیت نماما میتوانیم از هر کدام بدون یک اسم استفاده کنیم، اما نه همه.هر یک میتواند نصف روز خودش را انتخاب کند.نه هر کس میتواند پنیر را بخورد - نصف روز خودش را.ما نمی ساخت انیمیشن سه بعدی توانیم بدون یک اسم استفاده کنیم. به جای آن از هیچ کدام استفاده نمیکنیم.چندین مسیر در کوهستان وجود دارد. هیچ یک از آنها آسان نیستند.ما همچنین میتوانیم از مقدار خیلی زیاد و غیره استفاده کنیم. وقتی the بدون ساخت انیمیشن سه بعدی یک اسم باشد، ما از آن استفاده نمیکنیم.مقدار زیادی ناهار صرف میشود.اگر میخواهید از کوه بالا بروید، مقدار زیادی برای انتخاب وجود دارد.این منطقه میلیونها بازدید کننده دارد که تعداد زیادی از آنها وارد خودرو میشوند.پس از آن باید اسم یا pronoun داشته باشد.بسیاری از ساخت انیمیشن سه بعدی (آنها / فروشگاهها) در حال خدمت به ناهار هستند.۱۸۲ نمای کلی: کمیت نمااین نمای کلی راههایی برای بیان مقادیر مختلف را نشان میدهد. مثالها نشان میدهند که کدام نوع اسم در الگوهای مختلف ممکن است: مفرد (حرف)، جمع (حروف)، یا غیرقابل شمارش (پول).
| مقدار کوچک / کم | مقدار کل / جزیی * ۱۷۸ |
کل |
| همه حروف / پول (به طور کلی)تمام (از) حرف (های) / پول کل نامههر نامه لیچ: ۱۷۸ (۵)هر یک از این نامههااز دو یا ۱۷۸ (۴) هر دو (شما) ساخت انیمیشن سه بعدی هر دو نامه تان را به ح ساخت انیمیشن سه بعدی روف اضافه کردهاید |
اکثریت |
| بیشتر حروف / پول (به طور کلی) ساخت انیمیشن سه بعدی |
۱۷۸ (۲) | بیشتر از همه | ح ساخت انیمیشن سه بعدی رف (ها) / پول |
بزرگ | مقدار زیادی ساخت انیمیشن سه بعدی نامه و پول، مقدار زیادی نامه (ها) / پول | |
۱۷۷ (۱) | چندین نامه از نامههای اوتعداد زیادی نامه از این نامه و مقدار زیادی پول به ۱۷۸ (۷) رسید.مقدار زیادی پول نقد، | |
بیطرف | پول / پول مقداری (از پول) / پول |
۱۷۹ (۱) * ۱۷۹ (۳)
تعداد زیادی نامه و مقداری پول. | قسمتی از آن نامه و مبلغ ۱۷۸ (۶) |
۲۱ QUANTIFIERSPAGE ۲۳۲نصف (۲) نیمی (۲) نصف (نیمی از نامه) / پولچند نامه کوچک، چند تا از آن نامهها،(مثبت) تعداد کمی از این حروف۱۷۷ (۲ a) تعداد کمی از حروف یک مقدار کمی از نامه او / پول ما کمی از آن نامه / پول یک مقدار کمی پول استچند نامه کوچک از نامههای ما(منفی) نامه بسیاری از این نامهها نیست۱۷۷ (۲) پول کمی از پول / پولپول زیادی هم در این ن ساخت انیمیشن سه بعدی امه و پول نیست.پول / پول تقریباً هیچ کدام از نامه (ها) / پول نیستبدون نامه (های) / پول هیچ یک از ساخت انیمیشن سه بعدی نامهها / پول ۱۷۸ (۲)۱۷۹ (۲) هیچ بخشی از این ساخت انیمیشن سه بعدی نامه / پول نیستاز دو * ۱۷۸ (۴) نه نامه و نه نامه
ساخت انیمیشن سه بعدی ساخت انیمیشن سه بعدی
۲۲ pronouns۱۸۳ خل ساخت انیمیشن سه بعدی ساخت انیمیشن سه بعدی اصه۱۸۴ Personalما از ضمیر شخصی برای گوینده (I) و فردی که با شما صحبت میکند، استفاده میکنیم. ما از او استفاده میکنیم، او، و آنها باید به دیگران و چیزهای دیگر اشاره کنند وقتی که از متن، منظور ما واضح است.جودی با ما نمیاد حالش زیاد خوب نیست.ضمیر شخصی، هر دو موضوع و یک شی خاص دارد.. دارم میام منتظر من بموناستفاده ویژه از شما، یکی، ما و آنه ساخت انیمیشن سه بعدی ا، ۱۸۵ما میتوانیم از شما، یک، و آنها برای اشاره به م ساخت انیمیشن سه بعدی ردم به طور کلی استفاده کنیم.شما نمیتوانید برای یک پوند پول بخرید. آنها قیمتها را بالا میبرند.Reflexive ضمیر، یا pronouns یا each *ضمیر ساخت انیمیشن سه بعدی ناخودآگاه به موضوع جمله اشاره دارد.هلن نگاهی به آینه انداخت.emphatic ضمیر با تاکید روی یک جمله تاکید میکند.. هلن "خودکشی کرده"وقتی عمل در هر دو جهت صورت میگیرد، از هم دیگر ا ساخت انیمیشن سه بعدی ستفاده میکن ساخت انیمیشن سه بعدی یم. هلن و تیم برای یکدیگر نامههای طولانی و پر شور مینویسند.OVERVIEW: ضمیر شخصی، Posse ساخت انیمیشن سه بعدی ssives و reflexives * ۱۸۷ pronouns مربوط به فرم مالکیت هستند: من / من - خودم - خودم.یک و یک تا ۱۸۸ما میتوانیم از یک (ها) برای جایگزینی یک اسم ا ساخت انیمیشن سه بعدی ستفاده کنی ساخت انیمیشن سه بعدی م.من یه کولا دارم یکی خیلی بزرگ.ما میتوانیم از ساخت انیمیشن سه بعدی یک برای جایگزین کردن عبارت اسمی با a / a استفاده کنیم. یک سکه پنج پوندی لازم است. تو یکی داری؟همه، یک چیز و غیرههر کسی به مهمانی آمد.یادداشتبرای کلمات سوال (که، چه کسی و غیره) ساخت انیمیشن سه بعدی به عنوان ضمیر "شماره ۲۷" به کار میرود.برای مالکیت ضمیر ( ساخت انیمیشن سه بعدی من، شما و غیره)، * ۱۷۴.برای نشان دادن pronouns (این ها، ها، ها)، * ۱۷۵.برای کمیت نماها به عنوان pronouns (برخی، تعداد کمی و غیره)، ۱۸۱. برای ضمیر relative (که، که، یعنی،)، * ۲۷۱.
۲۲ صفحه ۲۳۴۱۸۴ ضمیر شخصیدر این مکالمه واقعی، Avril، لوسی و سارا درباره برادر Lucy's صحبت میکنند.متیو، شبیه چه چیزی است؟اگه الان بهت میگفتیم، "متیو" چه شکلی بود؟ به احتمال زیاد تو قادر نخواهی بود به آن خوبی که ما میتوانستیم توصیف کنیم.. اوه، چرا، میتونمخیلی خب، پس چه شکلی بود؟لوسی گفت: نه، تو او را به من توصیف کن و اگر حق با تو باشد به تو خواهم گفت.. خب، he's، قد بلندی داشت، بیش از شش فوت. و خیلی لاغر شدی. خب، آره، فکر کنمخب، به تناسب قد و قد او، موهای سیاه کوتاهی داشت … لوسی: نه خیلی کوتاه.. خب، شاید از وقتی دیدمش دیگه رشد کردهلوسی: مخالفت با بلند مدت کوتاه است.Avril، نمیتوانستم بگویم که چشمانش چه رنگی بود.(از م. شنیدی چی گفت؟)۱. مقدمهضمیر شخصی همیشه به مردم اشاره نمیکند. شخص اول (گوینده)، شخص دوم (فرد مورد صحبت) و شخص ثالث (شخص یا چیز دیگری). اینها اشکال هستند.
| مفرد | Plural |
|
| شی موضوع | موضوع | شی |
شخص اول | من … | ما … | ما … |
شخص دوم | تو، تو … | تو … | تو … |
شخص سوم | به او گفت که آن را دوست دارد. | آنها … | آنها را … |
یادداشت(pronoun) همیشه یک حرف سرمایه است، (ب) تنها فرم فرد دوم است.تو درست میگی Avril. شما دیر کردید، همتون.c برای اشکال ضعیف ضمیر، * ۵۵ (۱ b).زمانی که the موضوع اصلی است، از فرم سوژه استفاده میکنیم.. نمی تونم بهت بگم. خب، he's خیلی بلندهزمانی که ضمیر تابع نیست، از فرم شی استفاده میکنیم. شما او را به م ساخت انیمیشن سه بعدی ن میگویید.ما همچنین از فرم شی زمانی استفاده میکنیم که pronoun روی خودش است. مقایسه کنید: چه کسی از ماتیو دعوت کردهاست؟ من این کار را کردم. چه کسی از ماتیو دعوت کردهاست؟ م ساخت انیمیشن سه بعدی ن.یادداشتگاهی از یک کاربرد اصلی به عنوان مکمل استفاده میکنیم.مرد جوان کمی شبیه به متیو بود، اما او او نبود. از کجا معل ساخت انیمیشن سه بعدی وم؟ من هستم. من هستم.سارا "همه چیزو میدونه" او بود که به من گفت.The در این موقعیت قدیمی و اغلب رسمی است. ضمیر object عادی است، به خصوص در گفتار غیر رسمی. برای مثال بعد از آن و کمتر از، ساخت انیمیشن سه بعدی
اصلاح خواهید کرد.
در حال حذف دادههای ردیابی
از آنجا که گوشه حصار از دید در وسط عکس ناپدید میشود، شما باید چندین فریم از آن عبور کرده و از جایی که ظاهر شدهاست، حرکت کنید. اول، باید دادههای ردیابی بد را حذف کنید که در آن جعبه شیار به سمت هدف حرکت میکند.
برای پاک کردن ردیابی بد در پایان، شما از پانل پوشش شیار (تابلو زیر نمای pointCenteredCamera) استفاده میکنید.
برای پاک کردن دادههای ردیابی بد
این امر، پیراهن را تا کاراکتر ۳ بعدی خود آسوده میکند. پارچه کمی پس ساخت انیمیشن دوبعدی از آن که به شخصیت خود تکیه داد کمی طول کشید. این امر به این دلیل روی میدهد که حلکننده پارچه به طور مداوم موقعیت پارچه را در برابر شی برخورد تنظیم میکند در صورتی که هر حرکت یا نیروی جدید بر اشیا تاثیر بگذارد. ساخت انیمیشن دوبعدی
اگر از مایا در لینوکس استفاده میکنید، هنگامی که از ظاهر shirt's راضی هستید، Esc را فشار دهید. اگر از پن ساخت انیمیشن دوبعدی جره ویندوز یا Mac OS X استفاده میکنید، Simulation> را انتخاب کنید تا کلید Esc را فشار دهید.
شما میتوانید از برگرداندن لباس به حالت قبل از شبیهسازی خود استفاده کنید. ساخت انیمیشن دوبعدی
یادداشت ساخت انیمیشن دوبعدی
اگر شما این صحنه را بازی کنید، مایا شبیهسازی برای کل محدوده زمانی انیمیشن را به طور پیشفرض اجرا میکند. همان ساخت انیمیشن دوبعدی طور که زمان تغییر میکند، حرکت cloth's ذخیره میشود تا بعداً بتوانید زمان Slider را برای بررسی ظاهر cloth's در قابهای مختلفی را بررسی کنید. انیمیشن پس از بارگذاری سریعتر بازی میکند زیرا مایا برای هر فریم از موقعیت ساخت انیمیشن دوبعدی رومیزی انبار شده استفاده میکند.
اگر شما تصمیم بگیرید که نتایج شبیهسازی را با تنظیمات مشخصه مختلف ببینید، ابتدا باید با ان ساخت انیمیشن دوبعدی تخاب حذف حافظه نهان از منوی Simulation، حافظه نهان را حذف کنید. به طور کلی، شما شبیهسازی را تنها بعد از اینکه شما پارچه را روی یک کاراکتر ساکن با شبیهسازی شبیهساز ساخت انیمیشن دوبعدی ی> شبیهسازی کنید، اجرا میکنید.
با شروع شبیهسازی محلی، زمان انیمیشن پیشرفت نمیکند. شما از یک شبیهسازی محلی برای به دست آوردن لباس به یک ساخت انیمیشن دوبعدی شخصیت ساکن استفاده میکنید.
افزایش قدرت تفکیک پذیری ساخت انیمیشن دوبعدی
در مرحله ب ساخت انیمیشن دوبعدی عدی، بعد از تعیین مقادیر بالاتر برای تفکیکپذیری پایه garment's (tessellation) چند بار شبیهسازی را اجرا خواهید کرد. این لباس به طور طبیعی در رزولوشن بالاتر ظاهر میشود اما پردازش بیشتر طول میکشد. با اجرای شبیهسازی چند بار با وضوح بیشتر، زمان شبیهس ساخت انیمیشن دوبعدی ازی کوتاهتر بوده و پارچه راحتتر تغییر شکل میدهد.
برای افزایش قطعنامه پایه برای پوشاک ۱. پیرا ساخت انیمیشن دوبعدی هن را انتخاب کرده و ویرایشگر ویژگی را نمایش دهید.
بعد از اینکه شبیهسازی را اجرا کردید، لازم است تا قبل از تغییر تفکیکپذیری پایه یک پوشاک، اضافه کردن درزهای، یا تغییر شکل یک تا ساخت انیمیشن دوبعدی بلو با ویرایش منحنیهای اصلی آن، روی سطح قرار دهید.
در غیر این صورت، شکل garment's تحریف میشود.
تغییر آفست تلاقی
حالا شما آفست تلاقی را کاهش داده و دوباره شبیهسازی را اجرا میکنید. این باعث نزدیکتر شدن پیراهن به پوست میشود.
برای کاهش آفست تلاقی برای شبیهسازی
درس نوع ۱: پشت سر درس
رفتار پارچه در ابتدا توسط صفات در گره شکل object's و توسط گرههای cpSitcher، cpSolver و cpProperty کنترل میشود. بیشتر ویژگیهایی که پارچه را تحتتاثیر قرار میدهند، مانند مقاومت برشی، نیازمند آزمایشها برای یافتن بهترین تنظیمات هستند. چیزهای اضافی برای دانستن زمانی که شما الگوهای لباس و لباس را ایجاد میکنید:
این درس باعث شد که منحنیها به شکل کلی یک پیراهن شکل بگیرند. بسیاری از پانلها یک منحنی در طول درز را به اشتراک گذاشتند. یک تمرین خوب این است که اطمینان حاصل شود که این منحنیها در طول درز ایجاد نمیشوند به طوری که هر قسمت یک مجموعه منحصر به فرد از منحنیهای مرزی بسته داشته باشد. منحنیهای مشترک در این درس به خاطر سادگی مورد استفاده قرار گرفتند.
قبل از اینکه بتوانید منحنیها را رسم کنید، باید شکل پانل که میخواهید ایجاد کنید را در نظر بگیرید. به طور کلی، ایجاد یک تابلو برای هر بخش از پوشاک که میخواهید به طور منحصر به فرد نگاه کنید یا رفتار کنید، ضروری است. برای مثال، برای ایجاد یک ژاکت پشمی با آستینهای چرمی، آستینها باید جدا از جلیقه باشد. برای کمک در صفحات برنامهریزی، نگاهی به الگوهای بافت واقعی، در کتابخانه و یا در یک فروشگاه پارچه در نظر بگیرید.
زمانی که میتوانید منحنیهای خود را برای لباسها ایجاد کنید، منحنیهای نزدیک به بدن را بدون قطع کردن آن قرار دهید. شما گروهی از منحنیها را در مقابل مدل قرار میدهید و مدل دیگر در پشت مدل همانطور که در این درس نشانداده شدهاست. اگر بعد از ایجاد یک لباس، منحنی اصلی را اصلاح کنید، به طور خودکار به روز رسانی لباس نیاز دارید.
زمانی که بر روی لباس خود کار میکنید، بهتر است با اجرای شبیهسازی با تنظیمات گزینه پیشفرض شروع کنید. بعداً، شما شبیهسازی را چند بار با تنظیمات مختلف اجرا میکنید تا زمانی که به ظاهر پوشاک برسید که به دنبال آن هستید.
درس Cloth ۲: مقدمه
در این درس، شما یک جفت شلوار درست میکنید و آن را در یک شخصیت ساکن قرار میدهید. شما همچنین یاد میگیرید چطور پانلهای ویژهای از شلوار را اصلاح کنید. در این درس یاد میگیرید چطور:
درس سرهای Cloth ۲: درس ساخت انیمیشن دوبعدی
در این درس، شما با صحن ساخت انیمیشن دوبعدی های کار میکنید که برای استفاده شما ایجاد شدهاست.
این صحنه شامل مدل jackie's و برخی منحنیها است که برای ساخت آن استفاده خواهید کرد. ما این منحنیها را فراهم کردیم تا شما بتوانید به جای ایجاد منحنی، روی توسعه یک پوش ساخت انیمیشن دوبعدی اک متمرکز شوید. مدل برای انتخاب منحنیها آسانتر شدهاست. ساخت انیمیشن دوبعدی
این درس مفاهیم و آیتمهای منو توصیفشده در کلاس قبلی را توضیح نمیدهد. اگر یک عبارت را در این ساخت انیمیشن دوبعدی درس درک نکنید، درس قبلی را خواهید دید.
ایجاد منحنیهای تابلو
صحنهای که تنها باز کردید شامل منحنیها به مدت نیم شلوار است. در مرحله بعد، این منحنیها را برای نیمه دیگر شلوار کپی خواهید کرد. بعداً در این درس، شما پانلهای از این منحنیها ایجاد خواهید کرد و صفحات را با هم ترک خواهید کرد تا شلوارش را شکل دهید.
برای ایجاد منحنیهای اولیه
به شرح زیر است. |
ا |
مقیاس برای محور X تا ۱. |
هنگامی که عملیات تکثیر را در یک مرحله بعدی تکمیل کردید، منحنیهای تکرار در موقعیتهای متناظر در امتداد محور X منفی ایجاد خواهند شد. این آینه پای چپ را در جایگاه مناسب قرار میدهد. o برای نوع هندسه، به نمونه تبدیل میشود.
Instancing این منحنیها را سادهتر میکند؛ اگر پای چپ را تنظیم کنید، پای راست به طور یکسان تنظیم میشود.
روی دکمه Duplicate کلیک کنید.
۵. گروه curvesFront را پنهان کنید. تا دیر وقت با آنها کار نخواهید کرد.
برای ایجاد منحنیهای برگردان
ایجاد پنلهای جلو و عقب
در مراحل بعدی، شما پانلهای خورشیدی ایجاد خواهید کرد تا به عنوان شلوار مونتاژ شوند.
برای ایجاد پنل جلویی
انتخاب | کنش |
curve۳، ۴، ۵، ۲۱، ۲۲، ۲۳ | تابلوی Create> |
curve۱، ۲، ۳، ۶ | تابلوی Create> |
curve۱، ۲۰، ۲۱، ۲۴ | تابلوی Create> |
curve۶، ۷، ۸، ۹ | تابلوی Create> |
curve۲۴، ۲۵، ۲۶، ۲۷ | تابلوی Create> |
برای ایجاد صفحات پشتی
انتخاب | کنش |
curve۱۶، ۱۸، ۱۹، ۳۲، ۳۴، ۳۵ | تابلوی Crea ساخت انیمیشن دوبعدی te> |
curve۱۱، ۱۵، ۱۶، ۱۷ | تابلوی Create> ساخت انیمیشن دوبعدی |
curve۱۱، ۳۱، ۳۲، ۳۳ | تابلوی C ساخت انیمیشن دوبعدی reate> |
curve۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۷ | تابلوی Create> ساخت انیمیشن دوبعدی |
curve۲۸ ۲۹، ۳۰، ۳۰، ۳۳ | تابلوی C ساخت انیمیشن دوبعدی reate> |
ایجاد یک لباس
در مراحل بعدی شما یک لباس از یکی از پانلها ایجاد میکنید تا بتوانید آلمانهای دیگر را با لباس ترک کنید. پانل که شما برای ایجاد لباس اولیه استفاده میکنید، اختیاری است.
برای خلق لباس
تابلوهای نقاشی شده در لباس
اکنون قسمتهای باقی مانده را با لباس ترک خواهید کرد.
انتخاب | کنش |
curve۶ | > Cloth ایجاد Seam |
curve۳ | > Cloth ایجاد Seam |
curve۲۱ | > Cloth ایجاد Seam |
curve۱ | > Cloth ایجاد Seam |
curve۲۴ | > Cloth ایجاد Seam |
curve۸، ۱۴ | > Cloth ایجاد Seam |
curve۲ ۱۵، ۱۵ | > Cloth ایجاد Seam |
curve۴ ۱۸ ساله | > Cloth ایجاد Seam |
curve۱۷ | > Cloth ایجاد Seam |
curve۱۶ | > Cloth ایجاد Seam |
curve۷، ۱۲ | > Cloth ایجاد Seam |
curve۱۱ | > Cloth ایجاد Seam |
curve۳۲ | > Cloth ایجاد Seam |
curve۳۳ | > Cloth ایجاد Seam |
curve۲۵ ۲۸ ساله | > Cloth ایجاد Seam |
curve۲۶، ۳۰ | > Cloth ایجاد Seam |
curve۲۰، ۳۱ | > Cloth ایجاد Seam |
curve۲۲ ۳۴، ۳۴ | > Cloth ایجاد Seam |
افزایش وضوح پانلها
شما میتوانید رزولوشن پنلهای خاص را افزایش دهید تا مناط ساخت انیمیشن دوبعدی قی از پوشاک داشته باشند که دقیقتر از بقیه در طول شبیهسازی است.
برای افزایش رزولوشن صفحات که روی کمربند تاثیر میگذارند ساخت انیمیشن دوبعدی
ایجاد شی برخورد
برای اینکه شلوار با jackie تعامل داشته باشد، قبل از اجرای شبیهسازی باید یک شی برخورد ایجاد کنید.
برای ایجاد شی برخورد برای شبیهسازی
اجرای و اصلاح یک شبیهسازی
اثرات سیال در کمک مایا را ببینید.
مقدمه
با ویژگی Cloth مایا، شما میتوانید پوشاک را مدل کرده و رفتار البسه طبیعی را در یک کاراکتر انیمیشن ۳ بعدی شبیهسازی کنید. هم چنین شما میتوانید اثرات پویا از قبیل باد یا آشفتگی را بر روی پارچه اعمال کنید. علاوه بر ایجاد پوشاک برای شخصیتها، میتوانید صفحات نازک، پارچه، پارچه، پرچمها و دیگر محصولات پارچهای را ایجاد کنید. این بخش شامل این درسها میشود:
در مورد انیمیشن پارچهای برای ایجاد و متحرکسازی لباس، مراحل کلی زیر را انجام خواهید داد:
MEL مانند directionalLight است ساخت موشن گرافیک فاده کنید. طبق معمول مایا، چندین راه برای رسیدن به نتایجی که میخواهید وجود دارد.
زمانی که یک دکمه MEL را ایجاد میکنید ساخت موشن گرافیک لازم نیست از تاریخچه فرمان در ویرایشگر دستنوشته استفاده کنید. برای راحتی آنجا هست.
یادداشت ساخت موشن گرافیک
هیچ تضمینی وجود ندارد که متن تاریخ ساخت موشن گرافیک ی که شما کپی آن را به یک دکمه MEL ارسال میکنید، همان نتیجه را داشته باشد که اقدامات رابط کاربر از آن متن ایجاد شدهاست. مسایل ظریفی در توالی فرمان MEL وجود دارند که آنها را در یک گردش کار به کار میاندازد، اما نه در دیگری. شما باید نتایج را بررسی کرده و در صورت ساخت موشن گرافیک لزوم تغییراتی اعمال کنید.
به طور پیشفرض، همه عملیات مایا در تاریخچه فرمان ظاهر میشود و شما از واسط استفاده میکنید. مایا بسیاری از کارهایی را که معمولاً نیاز ندارید را فیلتر کنی ساخت موشن گرافیک د. برای مشاهده تمام عملیاتها، Script> Echo All (از پنجره Project Ed ساخت موشن گرافیک itor) را انتخاب کنید. این ممکن است ضروری باشد اگر شما به سختی میتوانید نتیجه دلخواه را از یک متن که به یک دکمه MEL کپی میکنید، به دست آورید.
مقدمهای برای شروع کردن با مایا Unlimited ساخت موشن گرافیک
مایا ® نشاندهنده مجموعه ویژگیهای کلی ابزارهای نرمافزاری مایا است که از اسم مستعار در دسترس هستند. مایا نام ساخت موشن گرافیک حدود همه چیز را از مایا ® به اضافه ابزارهای اضافی شامل میشود.
مایا نامتناهی شامل ابزارهای ساخت موشن گرافیک تولید مایع مایا است که امکان شبیهسازی و ارائه مایعات لزج، جوی، pyrotechnic و اثرات اقیانوس را فراهم میکند. ابزارهای Cloth مایا اجازه میدهند که شبیهسازی بافت و لباس را ایجاد کنید. خز مایا به شما اجازه میدهد تا سبک شما ر ساخت موشن گرافیک ا سبک کرده و موی کوتاه و اثرات خز را با استفاده از ابزارهای برس Artisan ® به کار ببرید. برنامه زنده مایا برای تطبیق فیلم اکشن زنده با ع ساخت موشن گرافیک ناصر سهبعدی شما که در مایا ارایه شدهاند، عملکردی فراهم میکند.
هدف از این کتاب راهنما، کمک به شما در یادگیری ویژگیهای of نامحدود اس ساخت موشن گرافیک ت.
اگر هرگز از مایا (مایا یا مایا) استفاده نکرده ساخت موشن گرافیک اید، توصیه میکنیم قبل از تلاش برای شروع درسهای خود با مایا Unlimited شروع به کار با مایا شروع کنید. این بخش اطلاعات زیر را ارایه میدهد:
درباره آغاز به کار کردن با مایا Unlimited ساخت موشن گرافیک
آغاز به کار کردن با مایا Unlimited، حوزه پیمانهای Maya نامحدود را در مجموعهای از درسهای کوتاه معرفی میکند. این درسها طوری طراحی شدهاند که به شما اجازه دهند این واحدها را با سرعت خود یاد ساخت موشن گرافیک بگیرید.
آغاز به کار کردن ساخت موشن گرافیک با مایا Unlimited برای جایگزین کردن مدارکی که با نرمافزار مایا شکل میگیرد، نیست. تنها فرمانها و گزینههای مورد استفاده در این درس در این دفترچه راهنما توضیح داده میشوند. شما خواهید دید که کمک مایا یک راهنمای عالی برای درسها و چیزهای دیگر فراهم میکند.
بسیاری از درسها در آغاز با مایا نامتناهی شامل یک یا چند درس جداگانه هستند که دستورالعملهای مرحلهای را برای ایجاد یا انجام وظایف خاص درون مایا ارایه میدهند. شما میتوانید درسهای این کتاب را از شروع به پایان یا کامل کردن درسهای مربوط به علایق و نیازهای خود دنبال کنید.
هم چنین شروع به کار با مایا Unlimited نیز برای استفاده در کمک مایا در دسترس است. این نسخه از شروع با مایا Unlimited حاوی فیلمهای mpeg برای برخی از درسها است.
برای استفاده از درسهای مایا.
پنجره کمک مایا شروع به نمایش درسهای Unlimited مایا است.
راهنمای مایا، درسهای مربوطه را برای این برنامه آموزشی به نمایش میگذارد.
پیش از آغاز به کار کردن با مایا نامحدود، ما توصیه میکنیم که هر کاربر جدید مایا با تکمیل موارد زیر شروع کند:
غیر از این، شما میتوانید به هر ترتیبی که میخواهید، lessons را امتحان کنید.
اگر نیاز به مرور و مرور کلی از تکنیکهای کاربرد ماوس، keyboarding و تکنیکهای کاربرد مربوطه داشته باشید، توصیه میکنیم که به مستندسازی مراجعه کنید که با کامپیوتر و سیستمعامل خاص شما ارتباط دارد.
اگر شما برای انیمیشن و انیمیشن ۳ بعدی جدید هستید، ممکن است بخواهید هنر مایا را به دست آورید (ISBN: ۱ - ۸۹۴۸۹۳ - ۸۲ - ۴) موجود از فروشگاه اسم مستعار آنلاین. این روش مفاهیم و تکنیکهای بسیاری را توضیح میدهد که منحصر به دنیای گرافیک رایانهای سهبعدی هستند که به مایا مربوط میشوند.
صفحه قبلی صفحه قبل از صفحه بعد
در حال نصب Maya نامحدود
شما باید Maya Unlimited داشته باشید و در سیستم کامپیوتر خود مجوز داشته باشید تا درسهای این کتاب را با موفقیت تکمیل کنید. برای راهاندازی Maya نامحدود روی کامپیوترتان، باید یک سیستمعامل ویندوز ®، لینوکس و یا سیستمعامل Mac OS X با حداقل حافظه و الزامات ذخیرهسازی را اجرا کنید. مایا برای دسترسی کامل به منوها، فرمانها و مشاهده ۳ بعدی به یک موس سه دکمه نیاز دارد.
برای دستورالعملهای کامل بر روی سختافزار و سیستمهای اجرایی، همچنین نصب و مجوز نرمافزار مایا، لطفاً به راهنمای نصب و مجوز مراجعه کنید که با نرمافزار مایا شما آمده یا بخش پشتیبانی وب سایت ما را در www.alias.com ببینید.
قراردادهای مورد استفاده در این کتاب
برخی از کنوانسیونهای مهمی که در طول آغاز به کار گرفته شدهاند، در اینجا توضیح داده میشوند.
مایا نامتناهی برای استفاده در طیف وسیعی از سیستمهای عامل در دسترس است. هر گونه تفاوت بین سیستمهای عامل هنگام کار مایا در روشهای زیر شناسایی میشوند:
(ویندوز)، (Mac OS X)، و (لینوکس)
تصاویر و نمونههای صفحه نمایش با مایا نامحدود در بین ویندوز، Mac OS X و سیستمعامل لینوکس متفاوت است. واسط Maya's به طور کلی با این سیستمها سازگار است. هنگامی که به ما دستور داده شد یک منو در داخل مایا انتخاب کنیم، از کنوانسیون زیر استفاده میکنیم:
زمانی که به شما آموزش داده میشود جعبه گزینه را برای یک مورد منو خاص در داخل مایا انتخاب کنید، از کنوانسیون زیر استفاده میکنیم:
استفاده از پروندههای درسی
برخی از درسهای Getting با درسهای مایا Unlimited همراه با پروندههای مایا که برای استفاده با درسها به وجود آمده بودند را همراهی میکنند. این پروندهها در مستندات Maya، درسهایی، و Extras CD - ROM قرار دارند که با بسته نرمافزاری Maya Unlimited شما در نظر گرفته میشوند. برای استفاده از پروندههای درسی، یکی از موارد زیر را انجام دهید:
برای باز کردن پروندهها از دیسک سیدی گردان شما
برای کپی کردن پروندههای درسی از مستندات مایا، درسهایی، و Extras CD - حافظه فقطخواندنی ROM
(Windows) drive:\Documents and Settings\username\
My Documents\maya\projects
(Mac OS X) کاربران / نام کاربری / کتابخانه / ترجیحات / maya / projects / maya ساخت موشن گرافیک
نام کاربری / maya / پروژهها ساخت موشن گرافیک
زمانی که از شما خواسته میشو ساخت موشن گرافیک د تا فایلهای درسی ویژه را باز کنید، شروع به کار با Maya نامحدود که در دایرکتوری پروژه کپی کردهاید را باز کنید.
بازیابی تنظیمات کاربر پیشفرض ساخت موشن گرافیک
اگر قبلاً از مایا استفاده کردهاید یا نسخه قبلی از مایا را نصب کردهاید، قبل از شروع درسها باید تنظیمات پیشفرض را برای مایا باز کنید. این امر تضمین میکند ساخت موشن گرافیک ساخت موشن گرافیک ساخت موشن گرافیک که مایا به ظاهر به طور دقیق عمل میکند و عمل میکند.
اگر شما یک کاربر موجود از مایا هستید، توصیه میکنیم که اولویتهای موجود خود را برای استفاده بع ساخت موشن گرافیک دی قبل از بازیابی تنظیمات پیشفرض کاربر ذخیره کنید.
برای ذخیره کردن ترجیحات کاربر سفارشی ساخت موشن گرافیک
هر بار که شما از مایا خارج میشوید، پیکربندی بیشتر قسمتهای رابط کاربری تان را حفظ میکند، بنابراین زمانی که آن را دفعه بعد شروع م ساخت موشن گرافیک یکنید، مشابه به نظر میرسد. این کتاب اولویتهای یک دایرکتوری به نام prefs را مینویسد. اگر نام دایرکتوری ساخت موشن گرافیک prefs را تغییر دهید، اولویتهای اصلی شما حفظ خواهند شد و مایا برای بار بعدی یک شاخه جدید prefs ایجاد خواهد کرد.
(Windows) drive:\Documents and Settings\username\
My Documents\maya\7.0\prefs
(Mac OS X) کاربران / نام کاربری / کتابخانه / ترجیحات / Alias / ۷ / ۷ / prefs
نام کاربری / maya / ۷ / prefs
اگر نسخه قبلی از مایا را نصب کردهاید، همچنین نام دایرکتوری prefs را به نام جدیدی از قبیل myprefs تغییر دهید. اگر آنها از نسخه قبلی وجود داشته باشند مایا ترجیحات قدیمیتر خود را بار خواهد کرد.
برای برگرداندن ترجیحات کاربر سفارشی بعد از انجام درسها
درسهای مو: مقدمه
با مو Maya، شما میتوانید یک سیستم مو پویا برای مدل موی مدل مو و رفتار مو ایجاد کنید.
از آنجا که مو یک شبیهسازی منحنی پویا عمومی است، میتوانید از این منحنیها برای ایجاد اثرات غیر مو، از جمله طناب، زنجیر، یک پل معلق، موجودات دریایی یا سطح lofted از یک منحنی استفاده کنید. با موهایی که میتوانید شبیهسازی کنید:
یک سیستم مو، مجموعهای از کیسههای ترشحی مو است.
یک غده مو در موی انسان به طور معمول میزبان یک مو است، در حالی که هر غده مو در مایا یک منحنی موی هاست. follicle مو ویژگیها و منحنیهای مرتبط با یک دسته موی خاص را کنترل میکند و این که چگونه موها به سطح چند ضلعی یا چند ضلعی میچسبند. ورودی هر follicle نقطه شروع منحنی NURBS، یک سطح و یک موقعیت UV برای اتصال به آن است.
هنگام ایجاد مو، خروجی سیستم مو میتواند به شکل منحنیهای NURBS، مایا ® Paint Effects، یا هر دو باشد. اگر خروجی مشخصشده در هنگام ایجاد مو NURBS باشد، هر follicle شامل یک منحنی NURBS خواهد بود که موقعیت مو را در آن follicle نشان میدهد. اگر خروجی مشخصشده اثرات Paint باشد، هر follicle یک دسته از مو دارد، که از strokes اثرات پینت تشکیل شدهاست.
ویژگیهای مختلفی در یک سیستم مو برای تغییر ظاهر و رفتار مو به عنوان یک کل وجود دارد. همچنین ویژگیهای سطح follicle وجود دارند که ویژگیهای سیستم مو را رد میکنند؛ نتیجه مشهود هم تحتتاثیر the و هم ویژگیهای سیستم مو قرار خواهد گرفت.
شما میتوانید بیش از یک سیستم مو در یک سطح داشته باشید.
با ابزار مو Paint میتوانید به ایجاد سیستمهای مو جدید، اضافه کردن و حذف کیسههای ترشحی مو، و همچنین ویژگیهای مو رنگ، از جمله مقیاس عرض، سفتی، و Braid اضافه کنید.
موهای Effects را میتوان با استفاده از نرمافزار Software نرمافزار مایا ارایه داد. شما هم چنین میتوانید موهای خاکستری رنگی را به چند ضلعیهای تبدیل کرده و در یک محیط دیگر مانند as ذهنی برای مایا تعریف کنید. یا میتوانید تنها منحنی NURBS پویا را به یک renderer خارجی مثل Renderman خروجی بدهید. اگر میخواهید، outputting را در نظر بگیرید:
اگر میخواهید منحنی NURBS را در نظر بگیرید:
در مورد شبیهسازی موی این کار، گردش ساخت موشن گرافیک کار کلی برای ایجاد و متحرکسازی از مو است: