آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

ساخت تیتراژ

ساخت تیتراژ

 

تندباد ا ساخت تیتراژ و را گرفت. اعتراض دارم: اون اشتباه خودش رو قبول کرد.او اعتراف کرد که تغییر عقیده داد.

ساخت تیتراژ ساخت تیتراژ 

۳۱۹ مجموعه در بند ۲۴۰نوع دیگر ماده فرعی یک ماده نسبی است. ۲۷۱ ۲۷۱مردی که مشکلات مالی داشت خودش رو از ساختمون پرت کرد بیروناین مرد، مرد، مرد است.سه بند محدود و غیر متناه ساخت تیتراژ ییک ماده متناهی یک verb. اصلی داردحالا که از جا می‌پرید، پشیمان می‌شد.میتونی بری بالای ساختمونماده متناهی می‌تواند یک شرط اصلی باشد (او اکنون پشیمان است) یا ماده فرعی (که از آن جا به جا شده‌است).یادداشتیک شرط متناهی یک موضوع دارد مگر اینکه آن را برای اجتناب از تکرار ترک کنیم.باد او را گرفت و ساخت تیتراژ (آن) او را از پنجره به بیرون پرتاب کرد.یک ماده غیر متن ساخت تیتراژ اهی دارای infinitive، *، ۱۲۸، یا participle، * ۱۳۴ است.راستش رو بخوای، من ترسیده بودماکنون پشیمان شده بود.مردمی که نمایش را تماشا می‌کردند حیرت‌زده بودند.یادداشتماده غیر متناهی معمولاً موضوع ندارد، اما می‌تواند یکی از آن‌ها را داشته باشد.نمایش پایان یافت، مرد استودیو را ترک کرد.۲۴۰ ترکیبیک جمله می‌تواند بیش از یک بند اصلی و یا بند فرعی داشته باشد.احساس خستگی می‌کنم اگر بیدار بمانم، اما اگر به رختخواب بروم خوابم نمی‌برد.دو ماده اصلی (من احساس ساخت تیتراژ خستگی می‌کنم، نمی‌توانم بخوابم) با اما به هم مرتبط هستند. هر دوی آن‌ها شرط فرعی دارند که اگر.ما همچنین می‌توانیم بنده‌ای فرعی را با و یا، یا، یا، ارتباط دهیم.جورج می‌دانست که ای می خیلی مریض است و دیگر زنده نخواهد ماند.و این دو ماده فرعی را که ای می بسیار ساخت تیتراژ بیمار بود و (او) دیگر زنده نخواهد ماند، به هم پیوند می‌دهد.این جملات را با دو بند فرعی بررسی کنید.اعتراف کرد که به محض اینکه از جا می‌پرید، تصمیمش را عوض می‌کرد.اگرچه کار سختی بود، از شغل لذت بردم چون جالب بود.جین با هنرمندی که تصویری را که باعث ایجاد همه جنجال شده بود، ملاقات کرد.همچنین می‌توانیم از بنده‌ای non برای ایجاد ساخت تیتراژ جملات پیچیده‌تر استفاده کنیم.اعتراف کرد که بعد از پریدن تصمیم خود را عوض کرده‌است.گالری قصد دارد تصاویر بیشتری از هنرمندان محلی بخرد.به این دو جمله از یه مکالمه واقعی نگاه کنبالاخره پیاده شدیم ساخت تیتراژ ، اما به جای فرود در زوریخ، مجبور شدیم به بال بال بریم و سفر بعدی را ادامه دهیم.... خب، ما منتظر بودیم کهبه عنوان یک نماینده بیاید و به ما بگوید چه کار کنیم، و بعد از یک ساعت و نیمهیچ‌کس نیامد و ما یک تاکسی گرفتیم و به بال بال قدم گذاشتیم و چون از قطار پیاده شدیم تصمیم گرفتیم شب را در آنجا بمانیم. من …(از م. چه داستانی!)۲۹ امتیاز با بیش از یک CLAUSEPAGE ۳۲۰این‌ها مواد اصلی و شروط فرعی هستند.جمله ۱بند اصلیبالاخره راه افتادیم. ساخت تیتراژ 

بند اصلی

بند فرعی

بند فرعی

 

اما ما باید می‌رفتیم

به جای آن

... که یعنی

 

بال بال

در حال فرود آمدن بود.

بلندتر، و …

 

حکم ۲

زوریخ،

سفر قطار افزود.

 

بند اصلی

بند فرعی

بند فرعی

 

... خب، ما در مورد

منتظر یک نماینده بود

که بیاید

 

 

 

بند فرعی

بند فرعی

بند اصلی و بعد از یک ساعت و نیم دیگر کسی نیامد،بنابراین ما یک تاکسی گرفتیمبند اصلی و به Basle رفت،

 

و به ما بگویید

که چی کار کنم

بند اصلی

بند فرعی

بند فرعی

 

و ما تصمیم گرفتیم که

برای ماندن.

برای اینکه ما

 

 

، شب اونجا

قطار را از دست دادیم.

 

۲۴۱ کرسی در ماده فرعی۱ توالی زمان (تناوب)فعل در بند فرعی معمولاً به همان اندازه فعل در بند اصلی است.اینک هر دو در آنجا حضور دارند.حتی بعضی از افرادی که بلیط دارند نمی‌توانند وارد استادیوم شوند.و این دو فعل و افعال گذشته.حتی بعضی از افرادی که بلیط داشتند نتوانستند وارد استادیوم شوند.وقتی که جمی ما ظاهر شد بلافاصله متوجه شدم که چیزی اشتباه است.دیروز صبح زود به خانه آمدم، چون حالم خیلی خوب نبود.ما از گذشته (احساسی) استفاده می‌کنیم زیرا در مورد دیروز صحبت می‌کنیم.یادداشتبیان مستقیم را مقایسه کنید.وقتی که جمی ما ظاهر شد فکر کردم یه مشکلی پیش اومده. من …برای مثال ساده در یک بند فرعی از زمان آینده، * ۷۷.وقتی به اینجا رسید از جمی ما می‌پرسم.۲۴۱ کرسی در ماده فرعی۲ ساعت پس از آرزویک آرزو - ای کاشای کاش مردم از این در بیرون نمی‌رفتندکاش سیمون جواب نامه مرا می‌داد.این الگو یک آرزوی در مورد آینده را بیان می‌کند، به عنوان مثال، تمایل به تغییر در یک فرد رفتار، یا آرزو برای چیزی است که اتفاق بیفتد. می‌تواند یک درخواست یا شکایت نسبتاً ناگهانی ساخت تیتراژ را بیان کند.کاش سیگار نمی‌کشید. (ب) آرزوی گذشته / زمانکاش وقت اضافی داشتم.باب آرزو می‌کرد که می‌داند چه خبر است.. کاش میتونستم اسکی کنم من در این کار هیچ امیدی ندارم.این الگو یک آرزوی برای چیزی در حال حاضر را بیان می‌کند، برای مثال مقدار زمان اضافی ساخت تیتراژ که دارم. ما نمی‌توانیم از این جا استفاده کنیم. دلم نمی‌خواست وقت بیشتری داشته باشم.ای کاش - ای کاش بی‌نظیر بود / می‌توانست داشته باشد.ای کاش هیچوقت این تستر رو نخریده بودم همیشه اشتباه پیش میره.ای کاش به من می‌گفتی که بلیط اضافی برای نمایش داری ساخت تیتراژ .آنجلا آرزو می‌کرد که اون می تونسته به مهمونی بره، اما اون رفته بوداین الگو یک آرزوی در مورد گذشته را بیان می‌کند. ما نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم. ای کاش به من می‌گفتی.اگر فقط …اگر فقط به معنای همان چیزی است که من می‌خواهم، و ما از آن در همان الگوها استفاده م ساخت تیتراژ ی‌کنیم. اگر سیمون به نامه ساخت تیتراژ من پاسخ می‌داد.کاش only بیش از آرزو باشد. اغلب ابراز تاسف می‌کند.ای کاش به من می‌گفتی که بلیط اضافی برای نمایش داری.. خیلی دوست داشتم که برمنکته a بعد از این که فقط ما گاهی اوقات می‌توانیم از حال حاضر در آرزوی آینده استفاده کنیم.اگر فقط قطار به موقع برسد، ما فقط ساعت دو اتوبوس را می‌گیریم.ب) تنها گاهی اوقات می‌تواند در موقعیت میانی باشد.، اگه "you'd" بهم گفته بود. میتونستم برم۳ واقعیت غیر واقعی و گذشتهاین جملات را با هم مقایسه کنید.از سادگی گذشت: فرض کنیم ثروتمند بودیم. (ما ثروتمند نیستیم.)تصور کن که تو می‌خواهی کسی را بکشی. (شما نمی‌خواهید.)گذشته کامل: ای کاش یک صندلی رزرو کرده بودم. (من یکی از آن‌ها را ذخیره نکردم.)ترجیح می‌دهم اول از من سوال کنی. (شما از من نپرسید.)در حال حاضر ساده چیزی غیر واقعی را بیان می‌کند، چیزی که این طور نیست. گذشته، چیزی غیر واقعی را در گذشته بیان می‌کند. ما می‌توانیم از این الگوها با فرض، تصور، تصور، و (۲) استفاده کنیم؛ اگر فقط، * (۲ d)؛ اگر، ۲۵۷.

 

۲۹ SENTENCES با بیش از یک CLAUSEPAGE ۳۲۲یادداشتبعد از آن، ما از گذشته غیرواقعی استفاده می‌کنیم.وقتشه موهام رو کوتاه کنم خیلی طول میکشه.ما همچنین می‌توانیم از این الگوها استفاده کنیم.وقت چای است. وقت آن است که چای حاضر شود. ب بعد از آن، انگار که ما هم می‌توانیم از یک زمان حال حاضر استفاده کنیم.گری رفتار می‌کند طوری رفتار می‌کند که انگار مالک این مکان است.بعد از این فرض کنیم، یا اگر ما بتوانیم از زمان حال و یا گذشته برای اقدام احتمالی آینده استفاده کنیم.فرض کنید، فرض کنید که یک مشکل پیش برود یا اشتباه کند، چه؟چه می‌شود اگر شما پول کافی برای بازگشت به خانه ندارید؟۲۴۲ قانونThe شکل پایه یک verb. است.کمیته توصیه کرد که این برنامه پیش برود.مخالفان اصرار دارند که وزیر استعفا دهد.مهم است که یک رکورد دقیق نگهداری شود.ما می‌توانیم از subjunctive در یک عبارت بعد از افعال و صفاتی استفاده کنیم که این ایده را بیان می‌کنند که عمل ضروری است، به عنوان مثال، تقاضا، تقاضا، پیشنهاد، پیشنهاد، توصیه، توصیه، توصیه، توصیه، توصیه، ضروری، مهم، ساخت تیتراژ ضروری، ضروری، ضروری، ارجح، ارجح.یادداشتاغلب هیچ فرقی نمی‌کند که فرم subjunctive باشد یا نباشد.ما توصیه می‌کنیم که هر دو طرح جلو بروند.The نسبتاً رسمی است. بیشتر به زبان انگلیسی آمریکایی استفاده می‌شود. در انگلیسی انگلیسی ما اغلب باید از آن استفاده ساخت تیتراژ کنیم، یا از فرم طبیع ساخت تیتراژ ی of استفاده کنیمکمیته توصیه کرد که این ساخت تیتراژ طرح باید پیش برود. مخالفان اصرار دارند که وزیر استعفا دهد.یادداشتبعد از یک adjective می‌توانی ساخت تیتراژ م از یک to استفاده کنیم. مهم است که یک رکورد دقیق داشته باشید.برخی اصطلاحات وجود دارند که ما برای چیزی غیر واقعی استفاده می‌کنیم، به طور مثال فرض کنیم، اگر، اگر، مثل این که، ۲۴۱ (۳). بعد از این عبارات که می‌توانیم از آن استفاده کنیمگذشته از وجه شرطی که جای من بود.فرض کنیم این داستان حقیقت داشته باشد / با ساخت تیتراژ شد.مرد به نظر می‌رسید که او مست است.اما ما ساخت تیتراژ اینجا یک کمی رسمی و قدیمی هستیم، به غیر از این عبارت ساخت تیتراژ اگر من جای تو بودم.اگه جای تو بودم پیشنهاد رو قبول می‌کردم

ساخت تیتراژ

۳۰ و یا، اما غیره۲۴۳ خلاصهما می‌توانیم از یک پیوند برای ارتباط دو بند اصلی با هم در یک جمله استفاده کنیم. توم هیچ غذایی نداشت و ناچار بود کرایه را بپردازد.می‌توانیم از یک عبارت ساخت تیتراژ یا عبارت prepositional برای ارتباط دادن مفهوم دو بند اصلی یا دو جمله استفاده کنیم.تام غذا نداشت و همچنین مجبور بود اجاره را بپردازد.تام غذا نداشت. او همچنین مجبور بود اجاره را بپردازد.تام باید مقداری غذا می‌خرید. علاوه بر این، اجاره هم وجود داشت.کلمات به معنی 'و' * ۲۴۴همچنین علاوه بر این، علاوه بر آن، علاوه بر آن، علاوه بر آن، هم … ساخت تیتراژ و هم …، نه تنها … بلکه … هم …معنی واژه "یا" * ۲۴۵ "... یا، یا … یا … نهکلمات به معنی ' ' ' ' ' ' ' 'با این حال، هرچند، با وجود این، با وجود این، با وجود این، با وجود این، در حالی که، برعکس،معنی این حرف‌ها ۲۴۷ است.بنابراین، در نتیجه (از)، در نتیجه ()۲۴۴ واژه: 'و' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' '۱ ما می‌توانیم از آن استفاده کنیم و دو بند را به هم پیوند دهیم. ۲۳۹ (۱)جین Tunney یک بوکسور بود و در مورد شکسپیر سخنرانی کرد.محدودیت‌هایی که وجود دارند بیش از حد و ساخت تیتراژ بیش از حد emphatic هستند.جین Tunney یک ساخت تیتراژ بوکسور بود. او نیز درباره آثار شکسپیر نیز سخنرانی کرد. این قیدها معمولاً در موقعیت انتهایی قرار می‌گیرند.منفی نیز وجود دارد.من یک ماشین ندارم، و یک دوچ ساخت تیتراژ رخه هم ندارم. من هم دوچرخه ندارم.همچنین معمولاً در وسط قرار می‌گیرد.جین Tunney یک بوکسور بود و در مورد شکسپیر نیز سخنرانی کرد.


۳۰ و یا، یا، اما، بنابراین،ما می‌توانیم از این اشکال برای ایجاد یک نقطه اضافی استفاده کنیم، به عنوان مثال هنگام توسعه یک بحث.من تمام کاره‌ای همیشگی خود را انجام داده‌ام و علاوه بر این باید گزارشی بنویسم.ماده بسیار قوی است. علاوه بر این، تولید آن ارزان است. باران شدیدی می‌بارد. بیشتر از این، من چتر ندارم.علاوه بر این (بیشتر) و علاوه بر این، کمی رسمی هستند.این کشور در طول جنگ به شدت آسیب‌دیده بود. علاوه بر این، این پول هیچ پولی نداشت.این مسائل موجب نگرانی شده‌اند. علاوه بر این، باید توجه شما را به یک گزارش مطبوعاتی جدید جلب کنم.و بعد، و در بالای آن غیر رسمی هستند.من بیش از آن سرگرم مسافرت هستم. و بعد هزینه را به هدر می‌دهد.ما کارگران را در خانه داریم.. با توجه به این، خواهرم پیش ساخت تیتراژ ما میمونهیادداشتبه علاوه، یک پیوند غیر رسمی است.من همه work رو دارم، درضمن باید یه گزارش ساخت تیتراژ بنویسمما می‌توانیم علاوه بر اضافه کردن یک اسم و اسمی، از prepositions و همچنین علاوه بر یک اسم یا gerund استفاده کنیم.جین Tunney مدرس دانشگاه و یک بوکسور بود.علاوه بر انجام کاره‌ای معمول خودم، باید یک گزارش بنویسم.همچنین می‌توانیم به همراه و قبل از یک اسم با هم از آن استفاده کنیم.من خواهرم را دارم که مراقب کارگران باشم.همراه با یک گروه فیلم، آن‌ها به سمت قطب جنوب حرکت می‌کنند.برای اضافه کردن تاکیدی که ما می‌توانیم از هر دو استفاده کنیم … و یا نه تنها … بلکه … نیز می‌توانیم از آن استفاده کنیم.جین Tunney هم یک بوکسور و هم یک متخصص شکسپیر بود.او نه تنها یک بوکسور بود بلکه در دانشگاه ییل نیز سخنرانی کرد.۲۴۵ واژه: یا ' 'یا' '. ما ازش استفاده می‌کنیم یا یه گزینه دیگه رو بیان می‌کنیم یا … یا بیش ساخت تیتراژ تر تاکید داره. میتونی راست یا راست بری. میتونی راست یا راست برییا کیفم رو تو اتوبوس جا گذاشتم یا تو دفتریا خود این کار را انجام می‌دهید، یا به کسی حقوق می‌دهیم که این کار را انجام دهد. برای یا در سوالات، * ۳۱.نکته: ما همچنین می‌توانیم به تناوب از آن استفاده ساخت تیتراژ کنیم.می‌توانیم جلسه را کنسل کنیم. متناوبا، ما می‌توانیم جای دیگری برای نگه داشتن آن پیدا کنیم.ب) منظورم این است که اگر نه …بهتر است عجله کنیم، یا (وگرنه) دیر خواهد شد / وگرنه دیر خواهیم کرد.اما نه … نه … نه … نه … نه … نه … نه … نه … نه … نه … نه … نه … نه … ساخت تیتراژ نه … نه … نه … نه … نه … نه … نه … نه … نه … نه … نه … نه … نه … نه … نه … نه … نه … نه … نه … نه … نه … نه … نهجاده بسته بود. نمی‌توانستم به راست یا راست بروم.جاده بسته بود. من نه راست می‌رفتم و نه می‌رفتم.یه آدم ناشنوا که نباید بشنوه یا حرف بزنهیه آدم لال ساخت تیتراژ - ساکت کسی هست که نه بشنوه و نه حرف بزنه.نه ساخت تیتراژ اداره پست و نه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.