آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

ایجاد جلوه های ویژه

ایجاد جلوه های ویژه

prepositionalما اغلب می‌توانیم از عبارت prepositional برای بیان روش استفاده کنیم.با دقت و با احتیاط د ایجاد جلوه های ویژه سته دسته را بررسی کنید. آن‌ها عمداً این کار را انجام می‌دادند. اتومبیل را بازرسی کردند و به روش officiou ایجاد جلوه های ویژه s بازرسی ایجاد جلوه های ویژه کردند.یادداشتما اغلب می‌توانیم از یک صفت یا صفت در عبارت prepositional استفاد ایجاد جلوه های ویژه ه کنیم.باید با احتیاط عمل کرد.با نهایت احترام به اتومبیل نگاه کردند.

 

صفحه نمایش و زمان۳ موقعیتما رفتار adverbial را عمدتاً در موقعیت نهایی قرار دادیم، = ۲۰۸ (۵). اینها نمونه‌هایی واقعی از داستان‌ها هستند.با نگرانی گفت: نمی‌دانستم به تو بگویم یا نه.خورشید هنوز در خیابان آرام می‌درخشید. ما همچنان در سکوت به ایجاد جلوه های ویژه تلاش خود ادامه دادیم.یادداشتیک حالت قید می‌تواند یک صفت را اصلاح کند.بازیکنان به آرامی بااعتماد به نفس بودند. سگ آرام خوابیده بود.The گاهی اوقات می‌توانند برای تاکید بر روی جایگاه خود قرار بگ ایجاد جلوه های ویژه یرند. ۴۹ (۱ c) بدون یک کلمه دیگر، او به آرامی از باند خارج شد.۲۱۰ محل و زمان۱ موقعیتAdverbials مکان و زمان اغلب در موقعیت نهایی قرار می‌گیرد.مسابقه در ویلا پارک برگزار خواهد شد.رئیس‌جمهور این نظر را دیروز به خبرنگاران داد.یک قایق نروژی پس از اینکه در رودخ ایجاد جلوه های ویژه انه تیمز به گل نشسته بود، دیشب تعمیر شد.این دفتر به مدت دو هفته بسته شده‌است.برای بیش از یک adverbial در موقعیت پایانی، ۲۰۸ (۶).آن‌ها هم چنین می‌توانند در موقعیت جلو حرکت کنند.من فردا دو جلسه دارم. و پنجشنبه باید به لندن بروم. برای جزییات و یک مثال متن، * ۴۹ (۱).کمی زمان کوتاه می‌تواند در وسط قرار بگیرد.من همین الان "دبی" رو دیدم به زودی به خانه خواهیم آمد.ای ایجاد جلوه های ویژه ن موارد هم اکنون شامل (= یک زمان کوتاه)، اخیراً، به زودی، فوراً، و در نهایت، از قبل، و نه بیشتر، و نه بیشتر.تغییر مکان یا زمان می‌تواند یک اسم را تغییر دهد.رادیاتور در تالار چکه می‌کند.سال گذشته صادرات همه رکوردها را شکست.با این حال، هنوز و در حال حاضر،هنوز برای چیزی که انتظار می‌رود از آن استفاده می‌کنیم.هن ایجاد جلوه های ویژه وز به نامه جواب ندادی؟ نه، هنوز نه. دیر کردم هنوز صبحانه نخورده بودم.با این حال در پایان یک سوال یا بیانیه منفی آمده‌است.یادداشتما هنوز می‌توانیم در موقعیت میانی از آن استفاده کنیم، اما کمی رس ایجاد جلوه های ویژه می است. ما هنوز به تصمیمی در مورد این مساله نرسیده ایم.

۲۵ صفحه ۲۶۸ما هنوز برای چیزی طولانی‌تر از آنچه که انتظار می‌رف ایجاد جلوه های ویژه ت، استفاده می‌کنیم. در عبارات مثبت و سوالاتی که در موقعیت میانی قرار دارد.دیر وقت بیدار شدی. هنوز دارم صبحونه می‌خورمکارل "هنوز با دوچرخه old که تو کالج داشت رانندگی میکنه؟ "در اظهارات منفی هنوز هم بعد از این موضوع صحبت می‌شود.کودک هنوز یاد نگرفته است که بخواند.این more از آن است که کودک هنوز یاد نگرفته است آن را بخواند.یادداشتهنوز هم بعد از یک شوک منفی می‌تواند به دنبال کمکی منفی برود. این جملات را مقایسه کنید.هنوز حالم خ ایجاد جلوه های ویژه وب نیست. (= من هنوز احساس ناخوشی دارم)هنوز احساس مریضی نمی‌کنی، نه؟ (تقریبا تعجب می‌کنم که شما هنوز احساس مریضی می‌کنید)ما از قبل برای چیزی که زودتر از آنچه انتظار می‌رفت اتفاق می‌افتد استفاده می‌کنیم. ما از آن به طور عمده در میانه مو ایجاد جلوه های ویژه قعیت در اظهارات و سوالات مثبت استفاده می‌کنیم.زود بیدار شدم.. قبلاً صبحونه خوردمتا حالا به نامه جواب دادی؟ بله، هستم. خیلی سریع بود همین دیروز بود.از قبل در موقعیت نهایی تاکید بیشتری دارد.خدای من! وقت ناهار است.تا حالا کل گزارش رو نوشتی؟یادداشتپیش از این می‌تواند به دنبال سوژه و قبل از استرس کم ایجاد جلوه های ویژه کی باشد. من قبلاً گزارش را تایپ کرده بودم.۳ دیگر نه بیشتر و نه بیشترما دیگه برای چیزی که قراره تموم بشه ازش استفاده می‌کنیم. وسط یه موقعیت قرار میگیره خانم دکتر هیکز دیگه توی سالن شهرداری کار نمی کنه.دیگر خیلی رسمی نیست. در سخنان غیررسمی ما از هر چیزی بیشتر استفاده می‌کنیم. این حالت در نهایت در یک ایجاد جلوه های ویژه جمله منفی قرار می‌گیرد.باربارا در سالن شهرداری کار نمی‌کند.ما اغلب از هر زمان دیگری در یک جمله منفی برای چیزی که در شرف اتمام است استفاده می‌کنیم. دیگر صبر نخواهم کرد.۴ بلند و دورما به طور معمول از محدودیت‌های زمانی و بسیار دور تنها در پرسش‌ها و بیانیه‌های منفی استفاده می‌کنیم.خیلی وقته منتظر موندی؟ از ا ایجاد جلوه های ویژه ینجا تا اتوبان دور نیست.در عبارات مثبت ما از یک زمان / زمان طولانی استفاده می‌کنیم.مدت‌ها بود که باید صبر می‌کردم. راه درازی در پیش داریم.اما ما از خیلی دور و دورتر از آن استفاده می‌کنیم، همین طور و به اندازه کافی و به اندازه کافی. سخنرانی طولانی ادامه داشت.من ناراحت شدم چون ایجاد جلوه های ویژه ایجاد جلوه های ویژه ایجاد جلوه های ویژه مجبور شدم این همه مدت صبر کنم. Let's برگرد. به اندازه کافی راه رفتیم.یادداشتما همچنین می‌توانیم از اشکال مقایسه‌ای و عالی در عبارات مثبت استفاده کنیم. این سفر در ساعت شلوغی طول می‌کشد. شما توپ را پرت کردید.

 ایجاد جلوه های ویژه صفحه ۲۶۹۲۱۱ از فرکانس۵ بعد ازاغلب بعد از حالت خود به صورت یک قید و شرط استفاده نمی‌کنیم.همه ما به سینما رفتیم و بعد از آن به رستوران پیتزا رفتیم.گفتگو نیم ساعت به طول انجامید. سپس، بعد از آن، یک بحث وجود داشت.اما می‌توانیم بگوییم که روز / هفته بعد از آن.فرم را خاموش کردم، و یک هفته بعد از آن یک جواب گرفتم.۲۱۱ adverbs فرکانسحالت فرکانس ایجاد جلوه های ویژه معمولاً در وسط قرار می‌گیرد.اتوبوس معمولاً اینجا توقف نمی‌کند. من هرگز نمی‌توانم این بسته‌ها را باز کنم.همیشه هوای اینجا سرد است. اغلب شب‌ها بیدار می‌شوم.به طور معمول، معمولاً، معمولاً، اغلب، گاهی اوقات؛ بندرت؛ بندرت؛ بندرت؛ هرگز؛ هرگز.نکته: شرط می‌تواند گاهی اوقا ایجاد جلوه های ویژه ت بعد از سوژه و قبل از یک کمک مالی منفی باشد. این جملات را مقایسه کنید.من اغلب صبحانه ندارم. (تقریبا من به ندرت صبحانه دارم.)من اغلب صبحانه ندارم. (= من اغلب بدون صبحانه می‌روم) گاهی اوقات قبل از یک کمک مالی منفی می‌رود.. تو بعضی وقت‌ها نمیتونی اینجا یه میز بگیریبه ندرت و به ندرت کمی رسمی هستید ایجاد جلوه های ویژه . در سخنان غیررسمی ما اغلب از آن استفاده نمی‌کنیم. من اغلب ورق‌بازی نمی‌کنم.هرگز یک کلمه منفی نیست. ۱۷ (۴)تا حالا اینقدر احساس شرمندگی نکرده بودم هیچ وقت یاد نمی‌گیری؟ما اساساً از همیشه در سوا لات استفاده می‌کنیم.تا حالا رقص رقص کردی؟ نه، هرگز.اما ما همچنین می‌توانیم از همیشه با کلمات منفی استفاده کن ایجاد جلوه های ویژه یم.تا حالا اینقدر احساس شرمندگی نکرده بودم. تو اصلاً برام گل نخریدیشما می‌توانید تاکید بر روی منفی بودن را اضافه کنید.تا حالا کسی اینو به من نگفته بودهیچ اتفاقی تو این مکان نمی‌افتهمن هیچ وقت نمی خوام اون مرد وحشتناک رو دوباره ببینمهمچنین می‌توانیم از همیشه در شرایط و مقایسه‌ها استفاده کنیم.، اگه یه وق ایجاد جلوه های ویژه ت مثل یه گپ زدن احساس بهتری داشته باشی. فقط برو توجیمز تندتر از قبل شنا می‌کرد.اگر بشود قبل از این که موضوع صحبت کند پیش برود.، اگه یه وقت مثل یه گپ زدن احساس بهتری داشته باشی. فقط برو توما معمولاً از همیشه در عبارات مثبت استفاده نمی‌کنیم.همیشه کاره‌ای زیادی برای انجام دادن دارم من هیچ ایجاد جلوه های ویژه وقت کاری برای انجام دادن ندارم.معمولاً، معمولاً، اغلب، گاهی اوقات و گاهی اوقات در حالت جلو یا نهایی حرکت می‌کنند.معمولاً به رانندگان تاکسی انعام می‌دهم. خواهرم بعضی وقت‌ها به دیدن من می‌آید.اغلب، به ندرت و به ندرت میتوان‌ در جایگاه آخر قرار گرفت، به خصوص با مثال بسیار یا کاملاً. پزشکان اغلب در ش ایجاد جلوه های ویژه ب تماس می‌گیرند.مقدار زیادی (= اغلب) در موقعیت نهایی قرار می‌گیرد.ما تعطیلات آخر هفته خیلی زود بیرون می‌رویم.نکته یک همیشه، هرگز و اغلب در موقعیت جلو، قاطعانه هستند.همیشه روح در یک زمان ظاهر می‌شد.ما همیشه می‌توانیم ایجاد جلوه های ویژه از همیشه و هرگز در دستورالعمل استفاده کنیم.هرگز سعی نکنید دستگاه را هنگام روشن کردن دستگاه تنظیم کنید. ب برای هرگز، به ندرت و کم‌تر با وارونگی، * ۱۷ (۶ c).۲۵ ADVERBIALSPAGE ۲۷۰همچنین می‌توانیم از یک عبارت با هر، بیشتر و یا برخی برای بیان فرکانس استفاده کنیم.این عبارات می‌توانند در حالت جلو یا پایانی قرار بگیرند.هر تابستان همگی با هم سفر می‌کنیم.این سگ باید هر ایجاد جلوه های ویژه روز پیاده‌روی کند.پستچی بیشتر روزها زنگ می‌زند.بعضی شب‌ها ما اصلاً تلویزیون نداریم.همچنین می‌توانیم یک‌بار، دو بار، سه بار و غیره استفاده کنیم. این کمیته یک ماه یکبار تشکیل جلسه می‌دهد.دو قرص در روز سه بار در روز گرفته می‌شود. پل چندین بار ازدواج‌کرده است.یادداشتاغلب و چندین بار آن را مقایسه کنید.ما اغلب ا ایجاد جلوه های ویژه سکی کرده‌ایم. (= دفعات زیاد در طول یک دوره طولانی)ما چندین بار اسکی کرده‌ایم. (حدود چهار یا پنج بار)۴ روزانه (= هر روز)، هفتگی و غیره در موقعیت نهایی قرار می‌گیرد.آیا به صورت هفتگی یا ماهانه حقوق می‌گیرید؟۲۱۲ درجه از درجه۱ اصلاح یک صفت یا شرطیک ما می‌توانیم قبل از برخی صفات و قیدها از یک درجه اس ایجاد جلوه های ویژه تفاده کنیم.+: خیلی سرد است. خیلی خسته‌ام.شما کام لا حق دارید. اینها نسبتاً گران‌قیمت هستند. امروز کمی شلوغ است. اصلاً جالب نبود.من غالباً اینجا میام + اخیراً او را دیدم ایجاد جلوه های ویژه .به زحمت بیرون می‌رویم. با بی‌میلی پذیرفت.در اینجا چند محدودیت معمول وجود دارد.

درجه کامل: ایجاد جلوه های ویژه 

کاملاً، کاملاً، کاملاً، کاملاً،

مدرک ب ایجاد جلوه های ویژه سیار بزرگ:

بسیار، بسیار، بسیار، بسیار، بسیار وحشتناک.

درجه متوسط: ایجاد جلوه های ویژه 

تقریباً، نسبتاً، کاملاً، کاملاً،

درجه کوچک:

کمی، کمی، کمی،

منفی:

به ندرت، تقریباً ۱۷ (۴)،

دیگران:

همین طور، بیشتر، بیشتر، کم‌تر، کم‌تر، کم‌تر.

همچنین می‌توانیم از یک درصد یا درصد استفاده کنیم.بطری فقط نصفش پرهپیش‌بینی هشتاد درصد دقیق بود.یادداشتما به طور کامل، کاملاً، کاملاً و غیره با کلماتی که یک درجه کامل یا بزرگ را بیان می‌کنند، استفاده می‌کنیم.این شروع‌کننده بازی کاملاً بی‌فایده است. (بی‌فایده = بدون استفاده)ما از این خبر خیلی خوشحال شدیم. (خوشحال = خیلی خوشحال) معمولاً به طور معمول از این کلمات استفاده نمی‌کنیم.این خیلی رضایت‌بخش است. نه، خیلی بی‌فایده است.ما خیلی خوشحال بودیم. ما خیلی خوشحال بودیم.بعضی کلمات که معمولاً زیاد یا زیاد نیستند: متحیر، وحشتناک، وحشتناک، وحشتناک، وحشتناک، شگفت‌انگیز، شگفت‌انگیز، عالی، عالی، عالی، عالی، عالی، عالی، عالی و بی‌فایده.بعد از یک جمله بسیار، ما می‌توانیم به راستی برای تاکید بیشتر پافشاری کنیم. امروز هوا خیلی سرد است.

 

صفحه ۲۷۱ ۲۱۲ از درجهاغلب از چیزهای منفی استفاده می‌کنیم.این عکس‌ها خیلی خوب نیستند.این بیش از حد معمول است تا این عکس‌ها خوب نیستند یا این عکس‌ها بد هستند.به جای آن ما می‌توانیم از یک سخنرانی رسمی به خصوص در انگلیسی آمریکایی استفاده کنیم. امروز هوا سرد است.کمی و کمی غیر رسمی هستند.مختصری، کمی، کمی، کمی احساس بدی دارم.کالسکه تا حدی شلوغ بود.احساس تهوع کردم.اما ما می‌توانیم از آن‌ها در یک حس مطلوب استفاده کنیم.کمی احساس نشاط کردم.در هر صورت می‌توانید به موقعیت خود دست پیدا کنید.اصلاً جالب نبود.برای عبارات مورد استفاده برای تاکید بر a منفی، * ۱۷ (۶ b).در زبان انگلیسی غیر رسمی می‌توانیم از آن به جای آن در یک جمله منفی استفاده کنیم.نه، آن‌ها هواپیما ندارند. اونقدرها هم پول‌دار نیستن.ما می‌توانیم خیلی زیاد یا بهتر از آن استفاده کنیم.این کت برای من خیلی بزرگهبرای دو یا سه برابر به اندازه ۱۹۴ (۲)ب کافی است که بعد از صفت یا قید این حالت آن را تغییر دهد.به اندازه کافی گرم هستی؟استیو به اندازه کافی واکنش نشان نداد.آن را بیش از حد و به اندازه کافی مقایسه کنید.برای من خیلی کوچک است (برای من). / به اندازه کافی بزرگ نیست (برای من).یادداشتاین مقدار را به صورت adverb و به نام quantifier مقایسه کنید.من به اندازه کافی پول‌دار نیستم. پول کافی ندارم.۲ اصلاح یک صفت و یا صفت تطبیقیاین مبل جدید خیلی بهتر از قبلیه خیلی بهتر نیست. زود باش.. یکم بیشتر تلاش کنمسیر جایگزین سریع‌تر نبود.قبل از مقایسه، ما می‌توانیم از (خیلی) خیلی زیاد استفاده کنیم؛ نسبتاً، کمی، کمی، کمی، کمی، کمی، سه برابر.۳ اصلاح فوق‌العادهاین فقط در مورد بهترین تعطیلاتی بود که می‌توانستم تصورش را بکنم. ما به راحتی بهترین ارزش را با بهترین مقدار پیشنهاد می‌کنیم.یادداشتاین عبارت می‌تواند گاه پس از آن عبارت را با جمله‌ای بسیار عالی بیان کند.ما بهترین ارزش را تا کنون ارائه می‌کنیم.۴ بنابراین، کاملاً و همینطورما می‌توانیم از most درجه با یک صفت attributive استفاده کنیم.آن دختر خیلی بلند قد نسبتاً کوتاه من یک رستوران نسبتاً خوب است اما بعد از یک / یا به طور معمول از آن استفاده نمی‌کنیم.اون یک دختر بلند قد بلنده. نه یک دختر بلند قد،این یک کتاب کهنه است. (یک کتاب کاملاً قدیمی کم‌تر معمول است)

 

۲۵ ADVERBIALS صفحه ۲۷۲این صفت بیش از حد و صفت است و صفت در برابر a / a قرار می‌گیرد.شما قطعه خیلی کوتاه را کوتاه کرده‌اید، نه قطعه بسیار کوتاهمن فقط یه راه سریع بلدم نه فقط یه راه سریع.ما می‌توانیم به روش مشابه از آن استفاده کنیم، اگر چه این الگو بیشتر از حد معمول است.من دوست ندارم از این نقاش مشهور انتقاد کنم.من دوست ندارم از این نقاش مشهور انتقاد کنم.نکته: ما می‌توانیم ترجیحاً در هر دو الگو استفاده کنیم.مدت زیادی بود که منتظر بودیم.ب) می‌توانیم از چنین و به جای یک صفت + یک اسم + یک اسم استفاده کنیم.. اون مرد یه احمقه جای تاسف است که تو اینجا نخواهی بود.همچنین می‌توانیم کمی از آن را استفاده کنیم.. ببخشید. flat's یه جورایی بهم‌ریخته بودکاملاً در این الگو چیزی بزرگ یا خاص وجود دارد.. ما کاملاً منتظر بودیم. مهمونی خوبی بودمعنای آن این است که این یک حزب است. ۱۷۹ (۵ c)۵ کاملاً و بیشتراسترسدر این مثال‌ها، صفت تاکید شده‌است.امروز هوا گرم است. (گرم‌تر از آن چیزی است که انتظار می‌رود).دوستان شما خیلی ثروتمند هستند. (آنها مقدار زیادی پول دارند) اگر ما کاملاً استرس داریم، نیروی صفت را محدود می‌کنیم.هوا خیلی گرم است. (اما نه به آن اندازه که انتظار می‌رفت) همه چیز خوب پیش می‌رفت. (اما نه به آن خوبی که من امیدوار بودم) توجه داشته باشید که ما به جای آن استرس نداریم.هوا گرم و نسبتاً سرد بود.وقتی نظر مساعدی داریم، معمولاً ترجیح می‌دهیم نسبتاً ترجیح بدهیم. کام لا درست است.اینجا خیلی لذت بخش است.. مهمونی خوبی بوددر نظرات نامطلوبی، ما معمولاً ترجیح می‌دهیم نسبتاً، اما کاملاً امکان پذیر است.در اینجا نسبتاً دل‌تنگ کننده است. مهمانی نسبتاً کسل‌کننده بود. نسبتاً نامناسب بود که مجبور باشیم دو بار قطار را تغییر دهیم.بلکه در یک اظهار نظر مطلوب اغلب به معنای "درجه شگفت‌انگیز یا غیر معمول" است.انتظار داشت مهمانی کسل‌کننده باشد، اما در واقع نسبتاً خوب بود. مقاله آزمایشی نسبتاً ساده بود. (معمولا خیلی ساده نیست)دو معنی …صفت، بسته به نوع صفت، می‌تواند یک درجه متوسط یا یک درجه کامل را نشان دهد.میزان متوسط: به طور کامل: "کاملا"این کار بسیار دشوار است. این کار کام لا غیر ممکن است. فیلم خیلی خوب بود. فیلم بسیار عالی بود.احساس خستگی می‌کنم. احساس خستگی می‌کنم.

 

صفحه ۲۷۳۲۱۲ از درجهبا صفاتی مانند سخت، ما می‌توانیم از درجات مختلف استفاده کنیم: نسبتاً دشوار، کمی دشوار، بسیار دشوار، و غیره. یک کار غیر ممکن کاملاً خارج از سوال است؛ یک فیلم درخشان بسیار خوب است.کاملاً یعنی درست قبل از این صفات.

بی‌معنی است!

درخ ایجاد جلوه های ویژه شان

حال بهم زنه

مات و مبهوت مانده بود

عالیه

تنها،

یقین ایجاد جلوه های ویژه دارم

وحشتناک است!

جذاب

مضحک است.

مات و متحیر مانده بود

م ایجاد جلوه های ویژه رده

خالی

وحشتناک است!

درسته

شگفت انگیزه

خوش‌م ایجاد جلوه های ویژه زه اس ایجاد جلوه های ویژه ت

فوق‌العاده است.

غیر ممکن است.

حتما

وحشت زده

مصمم ش ایجاد جلوه های ویژه د

خسته و کوفته،

باور نکردنی

۱

وحشتناک!

متفاوت ایجاد جلوه های ویژه 

خسته و کوفته،

با شکوه!

بی‌فایده است،

وحشتناک است!

از هم پاشید. ایجاد جلوه های ویژه 

اشتباه

بسیار عالی!

اشتباه می‌کنی!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.