آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

آموزش زبان انگلیسی درس دوم


صفحه ۲۷. اوه، باشه میتونی بهم بگی این بلیط ارزون قیمت چنده؟آژانس مسافرتی: بیست و یک پوند.میشه منم یکی داشته باشم، لطفا؟مهم‌ترین استفاده از یک سوال این است که از شما اطلاعات بخواهید. قطار بعدی چه ساعتی است؟ ده و یازده.اما می‌توانیم به روش‌های دیگر از پرسش‌هایی مانند گرفتن مردم برای انجام کارها استفاده کنیم. این اتفاق به خصوص با افعال معین اتفاق می‌افتد، به عنوان مثال، می‌تواند.تقاضای نیروی کمکی: می تونم یه لحظه وقت داشته باشم، لطفا؟پیشنهادها: آیا ما باید قطار اولیه را انتخاب کنیم؟پیشنهاد می‌کنم: میتونم کمکتون کنم؟درخواست از شما: اجازه می‌دهید یکی از این جداول زمانی را انتخاب کنم؟همچنین سوالات بدیعی نیز وجود دارد که به پاسخ نیازی ندارد.فکر می‌کنی چه اتفاقی می‌افته؟ کسی چه می‌داند؟شما همیشه از من انتقاد می‌کنید، اما آیا من از شما انتقاد کرده‌ام؟. از دیدنت خوشحال شدم این دنیای کوچیکیه، مگه نه؟یادداشتکسی که از او سوال می‌کند می‌تواند پاسخ دهد.راز موفقیت United's چیست؟ (تری کلارک)، مدیر (تری کلارک) معتقد است که این تمایل بازیکنان برای کار برای یکدیگر و برای تیم است.۲۳ Inversion در سوالاتدر اکثر موارد، وارونگی موضوع و کمکی وجود دارد.پرسش بیانیه. امروز میری امروز میری؟. قطار یه بوفه داره قطار یه بوفه داره؟. میتونیم اینجا بشینیم کجا بنشینیم؟اگر بیش از یک فعل کمکی وجود داشته باشد (به عنوان مثال می‌تواند داشته باشد)، آنگاه تنها اولی قبل از این موضوع مطرح می‌شود.پرسش بیانیه. میتونستم صندلی رو رزرو کنم میتونم یه صندلی رزرو کنم؟در زمان ساده از فعل کمکی استفاده می‌کنیم.پرسش بیانیهتو سفر قطار رو دوست داری. تو سفر قطار رو دوست داری سفر قطار رو دوست داری؟ ساعت شش رسیدند.یا به ساعت شش رسیدند. اونا ساعت ۶ رسیدن؟


3        ۴ صفحه پرسش و ANSWERSمانند یک فعل معمولی نیز می‌تواند پیش از این موضوع باشد.

بیانیه

سوال

قطار دیر کرده بود.

قطار دیر رسید؟

بلیط من یه جایی هست

بلیط من کجاست؟

 آموزش زبان انگلیسی 

برای سوالات کوتاه، * ۳۸ (۳).فکر کردم ممکن است چیزی غلط از آب در بیاید. و این کار را کرد؟ می‌ترسم.برای سوالات بدون کمک و شما، * ۴۲ (۲).از هم اکنون می‌رویم؟ (= آیا شما قبلاً می‌روید؟)۲۴ بله / بدون سوال و whayes / هیچ پرسشی را نمیتوان‌ به بله یا خیر پاسخ داد.آیا شما بلیط‌های قطار را می‌فروشید؟ بله، ما هم همین کار را می‌کنیم. / قطعاً.آیا من باید تغییر کنم؟ نه، این یک خدمت مستقیم است. فکر نمی‌کنم. این سوال با کمکی کمکی شروع می‌شود (انجام خواهد شد).یک سوال با یک کلمه شروع می‌شود.کی می‌خواهی بروی؟ چه کار باید بکنیم؟ این دوربین چگونه کار می‌کند؟ نه سوال هست: چه کسی، چه، چه، چه، چه، چه وقت، چه وقت و چه وقت. برای یک مرور کلی، * ۲۷.به عنوان لحن بله / خیر و wh - سوالات، * ۵۴ (۲ b).۲۵ سوال - پرسش: جزئیات بیشتر۱ یک کلمه پرسش می‌تواند سوژه، هدف، مکمل یا adverbial باشد. اظهارات مثبت (در پرانتز) را مقایسه کنید.

موضوع:

چه کسی می‌تواند به من کمک کند؟ (کسی می‌تواند به من کمک کند)

شی:

فردا چه خواهد کرد؟ (فردا چیزی به همراه خواهد داشت.)

Complement:

این چتر کیست؟ (این چتر کسی است.)

adverbial:

کی برمی گردی؟

(شما کمی زمان باز خواهید گشت) این اتوبوس کجا می‌رود؟ (این اتوبوس به جایی می‌رود) چرا همه می‌خندند؟(همه به دلیلی خندیدند.)هنگامی که یک کلمه سوال موضوع است، معکوس سازی وجود ندارد. کلمه فرمان همان است که در یک جمله گفته می‌شود.چه کسی می‌تواند به من کمک کند؟اما هنگامی که یک کلمه سوال موضوع، مکمل یا adverbial (نه سوژه) است، آنگاه وارونگی موضوع و کمکی وجود دارد. برای جزئیات، * ۲۳.فردا چه خواهید آورد؟ این چتر مال کیه؟


صفحه ۲۹۲۵، سوالات: جزئیات بیشترنکته: گاهی اوقات یک سوال می‌تواند فقط یک کلمه سوال باشد. ۴۰ من به لندن می‌روم. کی؟ب) یک کلمه سوال می‌تواند بخشی از یک ماده فرعی باشد.فکر کردی چه گفتم؟ (شما فکر می‌کنید من چیزی می‌گفتم)چه زمانی همه دوست دارند از اینجا بروند؟ (هر کسی دوست دارد زمانی را ترک کند) یک سوال می‌تواند دو کلمه پرسش داشته باشد.کی و کجا این اتفاق افتاد؟ کی پول رو داده؟۲ مقایسه کنید که چه کسی به عنوان سوژه و موضوع یک سوال است.موضوع: چه کسی شما را به مهمانی دعوت کرده‌است؟ لو را هم همین کار را کرد.(کسی شما را دعوت کرد.)شی: چه کسی شما را به مهمانی دعوت کرد؟ اوه، خیلی از مردم. (شما کسی را دعوت کرده‌اید.) کی اون کارآگاه رو دیده؟ اون کارآگاه کی بود؟(کسی او را دید) (او کسی را دید.)در اینجا چند نمونه دیگر از این سوالات به عنوان موضوع مطرح شده‌است.بعدش چی میشه؟ کی اول اومد جوجه یا تخم؟کی داره این سفر رو ترتیب میده؟ کدوم بیسکوییت بهترین مزه رو میده؟گفتید که گربه کیست؟ چند نفر این راز رو می دونن؟۳ یک واژه پرسش نیز می‌تواند هدف یک حرف‌اضافه باشد.بسته به چه کسی بود؟ (بسته به کسی نوشته شده بود) ماریا از کجا آمده‌است؟(ماریا از جایی می‌آید.)جوانان این روزها چه کسانی هستند؟(جوانان در این روزها به چیزی علاقمند هستند.)در سوالات غیر رسمی، حرف‌اضافه مشابه در یک بیانیه آمده‌است (خطاب به، آمده‌است). اما در زبان انگلیسی رسمی‌تر، قبل از این که واژه پرسش مطرح شود، می‌تواند به زبان انگلیسی بیاید.این بسته به چه کسی بود؟به چه دلیلی تصمیم گرفتن بازداشت بشه؟نکته: برای چه کسی و چه کسی، * ۲۶ (۳).ب از آن زمان که حتی در انگلیسی غیر رسمی هم وجود دارد.از کی تا به حال این منطقه به مردم بسته شده‌است؟. این اغلب سورپرایز رو توضیح میده یه سوال با چند وقت؟ خنثی تره


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.