آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

یادگیری زبان انگلیسی ویدیویی نوجوانان

 که الگوی?

در بند با دادن، و غیره، ارسال انتخاب الگوی بین دادن آداب و رسوم وجود دارد

افسر فرم و ارائه فرم مامور گمرک. انتخاب بستگی دارد

چه اطلاعاتی جدید است. اطلاعات جدید در پایان بند می رود.

من به شما این پاکت به من بدهید.

در گفتگو، Claiming پشت مالیاتی این پاکت است نقطه دلخواه،

اطلاعات جدید، بنابراین آن را در پایان می آید. آموزش زبان انگلیسی 

الگوهای در حکم با یکدیگر مقایسه کنید.

او در سمت چپ خود کودکان پنج میلیون پوند.

(مقدار پول این است که نقطه مورد نظر است.)

او در سمت چپ تمام پول خود را به خانه سگ.

(که پول دریافت نقطه مورد نظر است.)

توجه داشته باشید

شی adverbial یا غیر مستقیم است که اغلب لازم برای تکمیل معنی.

او دست رسید به مشتری.

اما گاهی اوقات لازم به ذکر است شخص چیزی را دریافت نیست.

شما باید برای نشان دادن بلیط خود را در قطار.

(این واضح است که شما را به آن نشان به بازرس بلیط است.)

من در حال نوشتن نامه ای هستم.

(شما نمی خواهم بگویم که شما در حال نوشتن به.)

ب فعل بیشتر بیان غیرمستقیم مفعول نیازی ندارند اما ما می توانیم عبارت با برای استفاده.

مرد چیزی گفت (به پلیس).

اما تقریبا همیشه مفعول غیرمستقیم است. • 266

مرد گفت: پلیس هیچ چیز.

ضمیرهای 4 پس از دادن، ارسال و...

وقتی ضمیر معمولا قبل از عبارت با اسم همراه.

ما به شما ارسال چک.

او مقدار زیادی از پول، اما او آن را به سگ خانه چپ.

هنگامی که دو ضمیرهای پس از فعل وجود دارد، ما به طور معمول به یا برای استفاده.

ما آن ارسال به شما فورا می.

من یک بلیط برای ویمبلدون کردم. نورمن آن را برای من خریدم.

5 یا برای

برخی از افعال با رفتن به و برخی با برای.

او دست رسید به مشتری.

تام کردم نوشیدنی برای همه.

با به: جایزه، را، خوراک، را، عطا، دست، ترک (در نمایش)، قرض، ارائه، مدیون, عبور,

پرداخت، پست، قول، خواندن، فروش، ارسال، نشان دادن، را، آموزش، بگویید، پرتاب، نوشتن.

با برای: را، خرید، طبخ، واکشی، پیدا کردن، دریافت، حفظ، ترک،، سفارش، انتخاب، رزرو،

ذخیره, لوازم یدکی.

توجه داشته باشید

آورد با به و یا برای می رود.

ب برای معنی ' به کمک کسی' می تواند با فعل های بسیار زیادی.

من نوشتن نامه ای برای خواهر من. (او نوشتن وجود ندارد.)

2 جمله ساده

11 تماس و غیره قرار داده

1 فعل + شی + مکمل

مقایسه این دو نوع مکمل.

موضوع موضوع شی شی

مکمل مکمل

راننده خسته شده بود. سفر راننده را خسته ساخته شده.

او رئیس جمهور شد. آنها او را به انتخاب رئیس جمهور.

مکمل موضوع مربوط به موضوع بند; • 9. شی

مکمل مربوط به جسم بند. در الگوهای هر دو را خسته مربوط به

درایور و رئیس جمهور به او/او مربوط است.

اینجا بعضی از جملات بیشتر با مکمل شی.

دزد فکر کردم خودش را نه بد بخت. آنها سگ ساشا به نام.

دادگاه او سرقت گناهکار. ما نمغœ خواهغœم کسغœ زرد روشن.

من ترجیح می دهم من سوپ داغ.

برخی از افعال در این طرح اینجا هستید.

با صفت یا اسم عبارت: باور، تماس، در نظر، اعلام، پیدا کردن، حفظ، ترک، دوست،

را، رنگ، ترجیح می دهند، ثابت، فکر می کنم، می خواهم

با صفت: درایو، دریافت، نگه، کشیدن، فشار، ارسال، به نوبه خود

با گروه اسمی: تعیین کند، انتخاب نام، رای

2 فعل + شی adverbial

Adverbial در این طرح به طور معمول محل را بیان می کند.

مرد کت را بر بازوی خود را قرار داده. ما در نگه داشتن خودرو در گاراژ.

او پیچ به سوراخ کردم. مسیر ما را از طریق درختان منجر.

توجه داشته باشید

ترک می تواند در این طرح آمده، اما فراموش نمی باشد.

من سمت چپ من چتر در خانه. اما نه من را فراموش کرده من چتر در خانه.

ب غیر روحانی (گذشته: گذاشته) در الگوی مشابه به عنوان قرار دادن می آید.

زن یک پتو روی زمین گذاشته.

دروغ (گذشته: وضع) فعل دادن، که adverbial است. • 9 شماره 2 صفحات

زن در آفتاب دراز.

12 adverbials های اضافی

1 نگاهی به این الگوها بند.

موضوع فعل Adverbial

این کنفرانس هر سال است.

موضوع فعل Adverbial شی

او نشان طول بازوی خود را قرار دهید.

این adverbials سمت چپ نمی می شود. آنها لازم است برای تکمیل این حکم است.

صفحه 13-13 و و یا

2 ما می adverbials های اضافی را به هر یک از الگوهای بند اضافه کنید.

در گذشته یک مربی متوقف شد.

مربی کارآگاه در خانه راه خود را از همایش جرم حمل شد.

او اخیرا بازرس کارآگاهی تبدیل شده بود.

این کنفرانس هر ساله احتمالا است.

همزمان دزد بازرس خود را نشان داد.

او احتمالا خودش نه بد بخت در نظر گرفته.

او معمولی پوشش بیش از بازوی خود را قرار دهید.

این adverbials فوق العاده سمت چپ می می شود. لازم است برای تکمیل آنها

حکم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد موقعیت adverbials, • 208. Adverbial اضافی نمی کند

سفارش کلمه در بقیه جمله را تحت تاثیر قرار، و سفارش موضوع فعل باقی می ماند

یکسان.

در گذشته یک مربی متوقف شد.

توجه داشته باشید

یکی دیگر از عناصر اضافی است نام و یا توضیحات شخص به صحبت. به عنوان خوبی به عنوان در

اظهارات، می تواند که در سلطه و سوال آمده است.

شما دچار مشکل، دوست من است. سارا، چه کار می کنید؟

در همه آمده، برویم!

13 و و یا

چهارشنبه یا پنج شنبه می ب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.