آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

ای کنت

 

اجرا

در این درس، شما انیمیشن یک مدل بازوی مکانیکی را تکمیل کردید که یک جعبه کالا را برداشت و جابجا کرد. شما یاد گرفتید که چطور:

  • یک سلسله‌مراتب مدل برای فراهم کردن روابط بین اجزا برای ژست دهی به andkeyframing بسازید.
  • یک اسکلت زنجیری بسازید که مدل بازو را با استفاده از Kinematics معکوس بسازید.

ایجاد شخصیت‌هایی با زنجیره‌های joint چندگانه مشترک است. برای مثال، دو و چهار پایه چهار پا از اسکلت زنجیره‌ای مشترک برای کمک به ژست دهی به ساختار سلسله مراتبی خود استفاده می‌کنند. به سلسله‌مراتب اسکلت در کمک مایا مراجعه کنید. برای یک برنامه آموزشی در زمینه ایجاد یک اسکلت زنجیره‌ای، Skeletons و سینماتیک را ببینید.

  • اجزای مدل بازوی مکانیکی به سلسله‌مراتب اسکلتی نفوذ می‌کنند.

تربیت کردن یک روش برای ترکیب یک مدل به یک سلسله‌مراتب اسکلت است. هنگام استفاده از شخصیت‌هایی که تغییر شکل می‌دهند و یا تغییر شکل می‌دهند، یک روش رایج استفاده از پوست مقید پوست است. برای اطلاعات بیشتر، Skeletons ها را می‌بینند و در مرکز کمک مایا پوست می‌کنند. برای یک برنامه آموزشی روی پوست صاف که پوست را پوست می‌کند و پوست را پوست می‌کند.

یک روش آسان برای والدین یک نود به دیگری با استفاده از hypergraph این است که یک‌گره را بالای دیگری با استفاده از دکمه وسط ماوس خود بکشید.

  • یک سیستم IK با یک هدف کنترل برای دستکاری ایجاد کنید.

ایجاد شخصیت‌هایی با زنجیره‌های joint چندگانه و دسته‌های متعدد IK برای کنترل آن‌ها بسیار رایج است. اهداف کنترل انتخاب و ژست دهی به شخصیت را ساده می‌کنند.

  • از سه نوع محدودیت (نقطه، شرق، والد) برای کنترل اجزای of و دیگر اجزای موجود در صحنه است
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.