اجرا
در این درس، شما انیمیشن یک مدل بازوی مکانیکی را تکمیل کردید که یک جعبه کالا را برداشت و جابجا کرد. شما یاد گرفتید که چطور:
ایجاد شخصیتهایی با زنجیرههای joint چندگانه مشترک است. برای مثال، دو و چهار پایه چهار پا از اسکلت زنجیرهای مشترک برای کمک به ژست دهی به ساختار سلسله مراتبی خود استفاده میکنند. به سلسلهمراتب اسکلت در کمک مایا مراجعه کنید. برای یک برنامه آموزشی در زمینه ایجاد یک اسکلت زنجیرهای، Skeletons و سینماتیک را ببینید.
تربیت کردن یک روش برای ترکیب یک مدل به یک سلسلهمراتب اسکلت است. هنگام استفاده از شخصیتهایی که تغییر شکل میدهند و یا تغییر شکل میدهند، یک روش رایج استفاده از پوست مقید پوست است. برای اطلاعات بیشتر، Skeletons ها را میبینند و در مرکز کمک مایا پوست میکنند. برای یک برنامه آموزشی روی پوست صاف که پوست را پوست میکند و پوست را پوست میکند.
یک روش آسان برای والدین یک نود به دیگری با استفاده از hypergraph این است که یکگره را بالای دیگری با استفاده از دکمه وسط ماوس خود بکشید.
ایجاد شخصیتهایی با زنجیرههای joint چندگانه و دستههای متعدد IK برای کنترل آنها بسیار رایج است. اهداف کنترل انتخاب و ژست دهی به شخصیت را ساده میکنند.