آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

آموزش زبان انگلیسی رایگان

 

 


تلاش / تلاش


تلاش کنید / سعی کنید

 

 

visit

به کسی مراجعه کند

 

 

work

یه کاری بکن ین.



بیشتر عبارات با افعال خالی به معنی عمل کامل هستند. شنا به معنی یک دوره شنا از آغاز تا پایان است. پیاده‌روی به معنی سفری کامل است که ما برای لذت انجام می‌دهیم.هلن در آب جست و چند بار شنا کرد.هلن به طرف استخر رفت و شنا کرد.ما اتوبوس رو از دست دادیم، پس راه افتادیمروز خوبی بود واسه همین رفتیم پیاده‌روی

1        صفحه ۱۱۱: فعل عادیاستفاده از صفت و صفت را در این جملات مقایسه کنید.adverb Adjectiveبه سرعت صورتم را شستم.. من یه شستشوی سریع داشتمبا شور و حرارت بحث می‌کردند. آن‌ها یک مشاجره پرشوری داشتند.استفاده از الگوی صفت بسیار ساده‌تر است.خواب خیلی خوبی داشتم.این neater از مدتی است که خوب خوابیدم.۸۸ فعل عادیما می‌توانیم به عنوان یک verb. معمولی از آن استفاده کنیممن کار احمقانهای کرده‌ام.. تا سه ساعت دیگه سفر رو انجام دادیم داری چی کار می‌کنی؟. من این سیب‌زمینی رو برات درست می‌کنماین‌ها اشکال فعل عادی هستند.

ارائه ساده

ارائه پیوسته

من / شما / آن‌ها

دارم …

او این کار را انجام می‌دهد

شما / ما در حال انجام کارهایی هستیم که او انجام می‌دهد

از سادگی گذشت:

گذشته پیوسته

همه این کار را کردند

من / او / او در حال انجام کاری بود که ما انجام می‌دادیم

حال حاضر کنید

حال به طور کامل و کامل

من / شما / آن‌ها انجام داده‌ایم

من / شما / ما این کار را انجام داده‌ایم

او این کار را انجام داده‌است

او این کار را انجام داده‌است

از همه گذشته،

گذشته کاملاً پیوسته بود.

همه این کار را کرده بودند

همه داشتند این کار را می‌کردند

ما به روش مشابه با افعال دیگر، نکات منفی و سوالاتی را شکل می‌دهیم. در زمان ساده ما از کاره‌ای کمکی استفاده می‌کنیم.تام دیگر شیمی نمی‌کند.او در حال حاضر زیست‌شناسی را انجام نمی‌دهد.دیروز بعد از ظهر بازی کردی؟ این اواخر چیکار می‌کردی؟ما همچنین می‌توانیم از the منفی و تکرار موکد قبل از verb. عادی استفاده کنیم.کار خطرناکی نکن.خواهرت تو رقابت خیلی خوب بود، نه؟


[۱۱]، وقت داشته باشید و صفحه ۱۱۲ را انجام دهیدفعل معمولی دارای چندین کاربرد است.وقتی می‌گوییم عمل چیست، از آن استفاده می‌کنیم. این ممکن است به این دلیل باشد که ما نمی‌دانیم یا نمی‌خواهیم بگوییم.داری چی کار می‌کنی؟ من برای این جمع کار می‌کنم.شما می‌توانید کاره‌ای هیجان‌انگیز زیادی را در دنیای ماجراجویی انجام دهید! حدس بزن دیروز چه کردیم.ما همچنین از این کار برای انجام 'انجام' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' 'آیا شما تمرینات خود را انجام داده‌اید؟دارن تعمیرات رو به پشت بوم انجام میدن ما تا یک ساعت دیگه کار رو انجام دادیمدر زبان انگلیسی غیر رسمی، ما می‌توانیم به جای یک فعل دیگر زمانی که در مورد انجام یک کار صحبت می‌کنیم، از آن استفاده کنیم.سقف آسیب‌دیده بود. حالا دارند این کار را می‌کنند. (= تعمیر)من این کفش‌ها را کرده‌ام. (= تمیز کردن)رستوران نهار یکشنبه را انجام می‌دهد. (= serves)همچنین می‌توانیم از این کار با a استفاده کنیم. ۱۳۸ (۲) کسی باید شستن را انجام دهد.۸۹ کار و انجام دهید۱ انجام دهید و هر دوی افعال عملی هستند. (برای انجام این کار، اغلب به معنای "تولید" یا "ایجاد" است.کی این میز رو درست کرده؟ ما سود کوچکی می‌سازیم.یه فیلم "جیمز باند" جدید درست کردن فقط داشتم چای درست می‌کردم.در اینجا برخی اصطلاحات وجود دارد که باید انجام دهید و انجام دهید.بهترین کار خود را انجام دهید (به سختی تلاش کنید)، انجام دهید (با کسی)، یک کار انجام دهید، کسی را انجام دهیدبه نفع خود عمل کنید، خوب انجام دهید (= کمک به دیگران)، انجام تکالیف و کاره‌ای خانه، انجام یک آزمون / کارامتحان، خوب انجام دهید (= موفق باشید)یک تماس بگیرید، یک تماس تلفنی بگیرید، یک بهانه بگیرید، یک بهانه بگیرید،سر و صدا کنیم، عشق‌بازی کنیم، اشتباه کنیم، پول درست کنیم، سر و صدا راه بیندازیم، حرف بزنیم، حرف بزنیم، دردسر درست کنیم،برای تبدیل شدن به فعل توخالی در عبارات مانند ایجاد یک پیشنهاد، * ۸۷.یادداشتبرای این بازیکنان تیم خوبی تشکیل خواهد داد، * ۹ (۱).زیرا داستان واقعاً مرا به خنده انداخت، و ۱۲۷ (۳).۲ در اینجا کاربرد بیشتری از این کار وجود دارد.جیسون چه کار می‌کند؟ (= What's Jason's)؟ تو چطوری؟ (= روشن کردن)من برای ناهار خیلی چیزها نمی‌خواهم. یک ساندویچ این کار را انجام خواهد داد. (= خوب خواهد بود)من با یک قهوه می‌توانم این کار را بکنم. (= خواستن)ما احتمالاً باید بدون تعطیلات این کار را انجام دهیم. (= نه)رئیس می‌خواهد شما را ببیند. این کاری است که با کامپیوتر جدید انجام می‌شود.(= متصل به).


صفحه ۱۱۳۱۲ فعل Modal۹۰ خلاصهمقدمه‌ای برای افعال مودال [۹۱]ممکن است فعل معین فعل معین فعل معین فعل معین فعل معین فعل معین کنند. باید بروم. ما می تونیم اینجا پارک کنیمبرخی اصطلاحات وجود دارند که دارای معانی مشابهی برای افعال معین هستند.باید برم ما اجازه داریم اینجا پارک کنیم.این expressions می‌توانند شکل دیگری مانند گذشته یا a داشته باشند. باید عجله می‌کردم که به اینجا برسم.. ما درخواست کردیم که بریمافعال Modal مفاهیمی مانند ضرورت و امکان را بیان می‌کنند. ما می‌توانیم از افعال مودال استفاده کنیم تا به افراد اجازه دهیم کارها را انجام دهند و یا ما می‌توانیم از آن‌ها برای گفتن اینکه ما چقدر مطمئن و یا چقدر مطمئن هستیم، استفاده کنیم.لازم است که لازم باشد، لازم نیست و لازم نیست که من باید به بانک بروم.الزام و نصیحت: باید … باید … باید به نامه پاسخ دهید.اجازه می‌توانید، می‌توانید، ممکن است، و اجازه داشته باشید تا سال ۹۴ چمدان ما را در هتل رها کنیم.به یقین، باید در لندن هم مندی و هم در آن حضور داشته باشد.احتمال: باید به زودی باران متوقف شود.احتمال: ممکن است، می‌تواند و می‌تواند. ۹۷ کلید ممکن است در جیب کتم باشد.[XII] صفحه ۱۱۴توانایی: می‌تواند، می‌تواند و می‌تواند - ۹۸ نفر از مردم می‌توانند شنا کنند.شرایط Unreal: ۹۹ %شش هفته تعطیلی خوب بود.عادت‌ها: این کار را انجام خواهند داد و به ۱۰۰ نفر عادت خواهند داشت زباله را در همه جا رها خواهند کرد.فعل و انفعال فعل و انفعال. من باید برم رو پشت بومOVERVIEW: استفاده از افعال مودال؛ ۱۰۲۹۱ مقدمه به افعال مودالفعل modal همیشه اولین کلمه در عبارت فعل است. این شکل همیشه دارای همان شکل بوده و هرگز پایانی مانند ۵ ندارد. بعد از یک فعل modal، ما یک infinitive لخت را در نظر می‌گیریم.هوا پر باد خواهد شد. باید مراقب پولت باشیبعد از آن، یک خصوصیت infinitive ندارد (به جز باید).توجه داشته باشید که برخی از افعال مودال شکل ضعیفی دارند. ۵۵ (۱) باید نظر صادقانه خود را به من بدهید. b) اگر بخواهیم بر روی مفهوم آن تاکید کنیم، می‌توانیم به یک خصوصیت موجه تاکید کنیم.تو واقعاً باید ساکت باشی. (بسیار ضروری است.)شاید حق با تو باشد. (این به خودی خود مشخص نیست) و ممکن است فرم‌های کوتاه نوشته شده را داشته باشد.مانند دیگر افعال کمکی (باید، داشته باشند و انجام دهند)، افعال مودال، در نکات منفی، سوال‌ها، برچسب‌ها، و غیره مهم هستند. یک فعل modal نمی‌تواند بعد از آن باشد، و قبل از موضوع مورد بحث قرار می‌گیرد.. میزت نباید کثیف باشهچگونه باید کار خود را مرتب کنم؟تو باید یادداشت برداری، نه؟. فکر کنم باید برمما از این کار با یک modal استفاده نمی‌کنیم. چطور باید کار خود را سامان دهم؟یک فعل modal معمولاً متشنج نیست. آن می‌تواند به حال و آینده اشاره کند.. الان باید بدونیم ممکنه نامه توی کیفم باشهآینده: باید به زودی بفهمیم. نامه ممکن بود فردا برسد.برای گذشته ما از آن استفاده کردیم، قادر به غیره بودیم، یا از یک فعل modal + استفاده کردیم.گذشته از این، ما باید آن را بدانیم. ممکن بود نامه دیروز رسیده باشد.اما در برخی از زمینه‌ها ممکن است، و ممکن است از اشکال گذشته باشد، خواهد بود، و ممکن است.فرمول را به خاطر ندارم. (حال)نتوانستم فرمول را به خاطر بیاورم. (گذشته) ممکن است مشکلاتی داشته باشیم. (سخنرانی مستقیم)ما فکر می‌کردیم ممکن است مشکلاتی داشته باشیم. (صحبت غیرمستقیم)صفحه ۱۱۵ مقدمه ۹۲یک فعل modal می‌تواند با کامل، پیوسته یا غیر فعال همراه باشد.عالیه: شاید این را قبلاً به شما نشان داده باشم.پیوسته: آن‌ها ممکن است فیلم را در تلویزیون نشان دهند.منفعل: ما می‌توانیم نتایج را بعداً نشان دهیم.عالیه و پیوسته: شما حتماً خواب بوده‌اید. کامل + غیر فعال: اتومبیل باید دزدیده شده‌باشد.برخی اصطلاحات وجود دارند که دارای معانی بسیار مشابهی برای افعال معین هستند.حالات اصلی باید قادر باشند که به آن‌ها اجازه داده شود و قرار است در آن شرکت کنند. شما باید این فرم را پر کنید. من توانستم ترتیب را لغو کنم.تفاوت‌های مهمی در استفاده از افعال معین و این حالات وجود دارد، مثلاً باید و باید، * ۹۲؛ می‌تواند و می‌تواند به آن‌ها اجازه داده شود، * ۹۴؛ و می‌تواند، * ۹۸. برای خواستن و رفتن به ۷۴، و برای، * ۷۶.ما می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم، بتوانیم و غیره در مورد گذشته صحبت کنیم.. دیروز باید یه آزمایش انجام می‌دادیم ما نباید دیروز یه آزمایش انجام بدیمما همچنین می‌توانیم از آن‌ها به شکل infinitive و ing استفاده کنیم.می‌خواهم اجازه شرکت در این کار را داشته باشم. ممکن است قسمتی از آن را به خود اختصاص ندهدتوانایی دیدن صحیح، مهم است. که قادر به مشاهده یک فعل معین نیست، فاقد یک فعل و انفعال است.گاهی اوقات فعل modal را در مقابل خود قرار می‌دهیم، قادر به غیره هستیم، و یا از دو حالت این‌چنینی با هم استفاده می‌کنیم.باید عجله کنی. شاید بتونم یه کمی تجدید نظر کنمما باید به خودمون اجازه بدیم که خودمون تصمیم بگیریم.مردم عادت داشتند که لباس‌های خود را با دست بشویند.تو نمی‌توانی آن را به موقع تمام کنی.اما ما نمی تونیم با هم از دوتا "modals" استفاده کنیم نباید عجله کنی.۶ یک اسم، صفات و قیدها و افعال معمولی معانی مشابهی برای افعال معین دارند.به هیچ وجه امکان نداشت که همه چیز آماده باشد.مهم است که مرا مطلع نگه دارید.اونها احتمالاً پولمون رو به ما پس می دن ۲۱۴مسافران موفق به تلاش برای حفظ امنیت شدند. ۹۸ (۳ a)۹۲ ضرورت: باید، لازم باشد، نباید و نباید.۱ باید و بایداین یک قانون در یک بخش راه‌آهن بریتانیا در مورد a جوان Person's است.قبل از شروع سفر باید بلیط خود را بخرید، مگر این که به قطاری که در آن امکانات خرید بلیط در دسترس نباشد، ملحق شوید.. حالا به این بحث نگاه کنوقت زیادی برای هدر دادن نداریم بهتره بلیط را برای قطار بخری.. نمیتونم این کارو بکنم. میخوام از این "railcard" استفاده کنم قبل از اینکه سوار بشم باید بلیط رو بخرم[۱۲] l۱۶ verbs PAGEزمانی که در حال حاضر یا در آینده نزدیک صحبت می‌کنیم، یا باید از آن استفاده کنیم یا باید داشته باشیم. اما تفاوتی در معنا وجود دارد. ما معمولاً از آن استفاده می‌کنیمزمانی که گوینده این احساس را احساس می‌کند و باید زمانی که ضرورت خارج از سخنرانی است به آن نیاز داشته باشد.قبل از شروع سفر باید بلیت خودت را بخری.باید بلیط بگیرم قبل از اینکه سوار قطار بشماستفاده از این نشریه باید به این دلیل باشد که این قانون توسط خطوط راه‌آهن انگلیس ساخته شده‌است و آن‌ها قدرت هستند. استفاده فیل باید به این دلیل باشد که قانون او نیست، و ضرورت از این وضعیت ناشی می‌شود.تو باید … یه راهی هست که به کسی دستور بده کاری رو انجام بده باید … یه راهی هست که بهشون بگیم در این موقعیت چی لازمهباید فرمی را پر کنید. (به شما می‌گویم) باید فرمی را پر کنید. (این قانون است) من باید به رژیم غذایی بروم. من اضافه‌وزن دارم.باید رژیم بگیرم دکتر به من گفته‌است.نکته a معنی باید را مقایسه کنید و باید به سوالات پاسخ دهید.حالا باید این نامه‌ها را بنویسم؟ (= شما اصرار دارید که من آن‌ها را می‌نویسم؟)حالا باید این نامه‌ها را بنویسم؟ (= برای من لازم است که آن‌ها را بنویسم؟ ما همچنین می‌توانیم از آن برای سفارش یک فرد در قدرت استفاده کنیم. ۷۶ (۲) دکتر می‌گوید که من باید به رژیم غذایی بروم.اما باید خیلی طبیعی‌تر از این باشد که این طور باشد.ج) ملزم باشید و ملزم به بیان ضرورت نیز باشید. هر دو حالت نسبتاً رسمی هستند. شما مجبور هستید که اظهارنامه خود را امضا کنید.ما گاهی اوقات باید "برای چیزهایی که فکر می‌کنیم ضروری هستند" استفاده کنیم چون آن‌ها خیلی لذت بخش هستند.. تو واقعاً باید این اپرای جدید کانادایی رو نگاه کنی باید با هم ناهار بخوریم.نباید زمان گذشته، هیچ فرم کامل یا مرتب و بدون شکل و شکل داشته باشد. ما باید به جای آن از آن استفاده کنیم.هفته پیش باید ۱۵ پوند برای این railcard پرداخت کنم.مجبور شدیم چند تا تغییر ایجاد کنیم.من مجبور هستم زمان زیادی را صرف سفر کنم.انتظار نداشتم که به دنبال بچه‌ها باشم.این اصلاً جالب نیست که بخوای کل سفر را تحمل کنی.شما باید هزینه کامل یک مسافر کامل را پرداخت کنید.۲ باید و باید این کار را انجام دهیدهر دو باید معنای یکسانی را بیان کنند: ضرورت که خارج از سخنرانی است.من باید در ماه ژوئن امتحان کنم.من باید در ماه ژوئن امتحان کنم.باید در هر دو زبان رسمی رسمی و رسمی وجود داشته باشد، اما باید غیر رسمی باشد.ما فقط به صورت tenses ساده استفاده می‌کنیم، اما باید همه اشکال یک verb. معمولی را داشته باشیم.پدر خیلی ناخوش بود که ما مجبور بودیم شب را با او بنشینیم. من نمی‌خواهم تو را تنبیه کنم.. نمیتونیم از اینجا استفاده کنیمکتاب ۱۱۷ سالهگذشته از این، کار ساده‌ای بود که باید انجام می‌شد. نمی‌توانستم به مجلس رقص بروم. باید پروژه رو تموم می‌کردمبا این کار، ما در نکات منفی و پرسش‌ها استفاده می‌کنیم.. ما مجبور نیستیم پول بدیم برنده باید سخنرانی کنه؟. باید بگم، ما به عنوان یه کمکی ازش استفاده می‌کنیمما پول نداریم. برنده باید سخنرانی کند؟ برای انگلیسی آمریکایی، * ۳۰۳ (۵ c).در گذشته از جوابهای negatives و سوال‌هایی که تقریباً همیشه از آن استفاده می‌کردیم … مجبور بودیم، نه، مجبور بودیم.مدت زیادی صبر کردی؟سه نیازی نیست.لازم نیست و لازم نیستما نیازی نداریم و نیازی نداریم که بگوییم چیزی غیر ضروری است.شما همیشه لازم نیست یک قرار ملاقات داشته باشید.شما همیشه مجبور نیستید یک قرار ملاقات داشته باشید.اغلب می‌توانیم از هر کدام از این فرم استفاده کنیم. اما یک تفاوت مشابه آنچه بین باید و باید داشته باشد وجود دارد. با نیاز به عدم نیاز به احساس کمبود احساس می‌شود.با اینکار لازم نیست، از وضعیت ناشی می‌شود.. تو نباید منو به ایستگاه برسونی میتونم راه برملازم نیست منو به ایستگاه برسونی Alan's منو بالا میبره.نیاز به فعل عادیباید همان طور که باید باشد، باشد.رنگ‌ها باید مطابقت داشته باشند / باید مسابقه دهند.این شکل نباید دقیق باشد / نیازی به دقیق بودن ندارد.توجه کنید که آمریکایی‌ها نیازی به این کار ندارند و نیازی به این کار ندارند. ۳۰۳ (۹)برای این فرش نیاز به تمیز کردن دارد، * ۱۱۳ (۱).همچنین ما همچنین می‌توانیم به عنوان یک اسم به عنوان یک اسم استفاده کنیم، به خصوص در عبارت نیازی.لازم نیست زود بلند بشی.نیازی به انجام آن نبود و نیازی به آن نبودما از این فرم‌ها برای صحبت در مورد یک اقدام گذشته غیر ضروری استفاده می‌کنیم. اگر اتفاقی بیفتد که در حال حاضر می‌دانیم غیر ضروری است، ما معمولاً نیازی به انجام آن نداشتیم.. ما نباید این ساندویچ‌ها رو درست کنیم. هیچ‌کس چیزی نخورده(ما آن‌ها را ساختیم، اما لازم نبود.)نیازی به این نداشت که این عمل اتفاق نیفتد.لازم نبود ساندویچ درست کنیم. ما می‌دانستیم که مردم خودشان را می‌آورند. (ما آن‌ها را ساختیم چون ضروری نبود)اما ما همچنین می‌توانیم از آن برای چیزی غیر ضروری که واقعاً اتفاق می‌افتد استفاده کنیم.لازم نبود ساندویچ درست کنیم. هیچ‌کس چیزی نخوردهما همچنین می‌توانیم از آن استفاده کنیم.خوشبختانه مجبور شدیم برای تعمیرات پول پرداخت کنیم.


۱۲ modal صفحه ۱۱۸۴ ضرورت برای انجام کاریما نباید به کسی بگیم کاری نکنهشما نباید railcard را فراموش کنید. نباید این بازی رو از دست بدیممعنای آن همان است که railcard را فراموش نکنید. سخنگوی ضرورت را احساس می‌کند. مقایسه کنید. باید railcard را به خاطر داشته باشید.نباید معانی متفاوتی داشته باشد که نیازی نیست. این جملات را مقایسه کنید.. من نباید فرار کنم من وقت زیادی دارم. نباید فرار کنم. من قلب ضعیف دارم.ما می‌توانیم از آن استفاده کنیم و یا نباید چیزی را منع کنیم.دانش آموزان نباید در امتحانات از فرهنگ لغت استفاده کنند.در اینجا سخنگو و یا نویسنده، مرجع، فردی است که لزوم توقف استفاده از فرهنگ لغت را احساس می‌کند. اما اگر در مورد قوانین ساخته‌شده توسط افراد دیگر صحبت کنیم،ما نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم یا اجازه بدهیم. ۹۴ (۳)ما نمی‌توانیم از فرهنگ لغت در امتحان استفاده کنیم.۹۳ الزام و نصیحت: باید … باید …یک باید و باید …ما باید ملزم به تعهد و مشاوره باشیم و بگوییم که بهترین کار یا بهترین کار چیست.آن‌ها باید ساختمان بیشتری بسازند / باید بسازند.مردم نباید اینجا را ترک کنند، نباید جای آن‌ها را جا به جا کنند.تو باید بری من باید برم نیویورک. جای جالبیه.تا آخرین لحظه نباید از اینجا بیرون رفت. ما باید چه کسی را دعوت کنیم؟ ما باید با کی صحبت کنیم.باید به اندازه کافی قوی نباشد.شما باید در یک گروه سفر کنید. (این ایده خوبی است)باید در یک گروه سفر کنید. (ضروری است)اما در قوانین رسمی باید کمی مودب‌تر و کم‌تر از این باشد که باید باشد.مسافران باید حداقل یک ساعت قبل از زمان عزیمت چک کنند.ما می‌توانیم بعد از این باید از روش پیوسته یا کامل استفاده کنیم.در واقع باید کاری انجام دهد.. تو باید این سیب‌زمینی رو ماه پیش جاسازی می‌کردیبعد از این همه کمک، باید ازت تشکر می‌کرد.در اینجا کامل به این معنی است که عمل درست رخ نداده است. مقایسه با جایی که عمل واقعاً روی داد، باید مقایسه شود.باید انعام جا گذاشته باشم.(تنها گذاشتن یک نوک کار درستی بود، اما من یکی را ترک نکردم) مجبور شدم انعام 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.