آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

قیمت موشن گرافیک

قیمت موشن گرافیک

طراحی تاریخ طراحی Motion video

با

جنیفر لیو قیمت موشن گرافیک 

دانشکده هنر و طراحی هنرهای لیبرال

کال poly، سان Luis

دسامبر ۲۰۰۹

چکیده

این یک گزارش کتبی از این است که چگونه پروژه ارشد من، یک ویدیو طراحی تاریخی طراحی، خلق شد. دلایل ایجاد چنین پروژه‌ای و اهداف مطالعه را میتوان‌ یافت. علاوه بر این، این مقاله تحقیقی را بر روی حرکات طراحی گرافیکی مختلف پوشش می‌دهد که باید به منظور تکمیل پروژه و آنچه از آن تحقیق به پروژه واقعی اعمال شد، انجام شود. در نهایت نحوه اجرا ویدئو در مراحل مختلف تولید توضیح داده شد.

دوم

فهرست مندرجات

فصل اول: introduction۱

بیانیه of

هدف یا هدف of

محدودیت‌های of

واژه‌نامه of

فصل دوم: رژه of

Movements۷ طراحی

Songs۱۳

فصل سوم: روش‌ها و results۱۷

فصل iv: خلاصه و recommendations۲۴

Bibliography۲۵

screencaptures۲۶

فصل اول: مقدمه

شرح مساله

طراحی گرافیک به طور سنتی رشته‌ای است که بر ارتباط دیداری در کاره‌ای دوبعدی و سه‌بعدی متمرکز است. از پوسترهای تا بروشورها، از طراحی محصول گرفته تا نام تجاری، ارائه تصویری عمدتاً در این ابعاد در نظر گرفته شد. تا زمان ظهور فیلم در اواخر دهه ۱۸۹۰، عنصر زمان، یا بعد چهارم، امکان کاوش در این زمینه را به دست آورد. من به عنوان طراحان دیگر قبل از من زمانی این کار را انجام دادم، از حرکات طراحی گرافیکی تاریخی اصلی، اما در دیدگاه توالی و زمان، الهام گرفتم.

در پروژه senior، ایده‌ها و سبک‌های انتخاب جنبش‌های طراحی گرافیکی تاریخی در یک ویدیو گرافیک حرکت را به شما نشان دادم. برای انجام این کار، من عناصر بصری خاصی را ایجاد کردم که از حرکات طراحی منتخب و انیمیشن آن‌ها الهام‌گرفته شده بود، و حرکات طراحی شامل: هنر و صنایع دستی، سبک هنری، و احیای بخش سرمقاله بود. به علاوه،

ویدیو از آهنگ‌های معاصر در ارتباط با تصاویر برای ساخت خودش استفاده می‌کرد.

برای یک مخاطب امروزی داشته باشید.

هدف یا هدف مطالعه آموزش زبان انگلیسی 

اهداف من برای این پروژه عبارتند از:

  • برای درک بهتر حرکات طراحی خاص و به طور موثر نشان‌دهنده چیزی است که به طور سنتی به عنوان دو بعدی و سه‌بعدی در بعد چه قیمت موشن گرافیک ارم ارائه می‌شود. هر حرکت طراحی نه تنها سبک خاصی از نظر عناصر گرافیکی و تایپوگرافی داشت، بلکه مفهوم اولیه‌ای است که از آن قیمت موشن گرافیک شکل‌گرفته است، مانند:

۱

 

" هنر برای هنر به خاطر هنر و جنبش صنایع دستی. این دلایل نقش قیمت موشن گرافیک بسیار زیادی در نحوه ارائه هر قیمت موشن گرافیک حرکت ایفا کردند. برای مثال، حرکات جنبش هنرهای دستی و صنایع دستی بسیار کند و پیچیده بود تا توجه دقیقی به جزئیات و سطح بالایی از مهارت داشته باشد، در حالی که حرکات در بخش "Nouveau Art" برای انتقال حس of و indulgence abrupt بود.

  • توانایی ارتباط موثر ایده‌ها / احساس تاریخی با استفاده از یک قیمت موشن گرافیک آهنگ معاصر. این سوال مطرح شد: اگر این حرکت باید در یک آهنگ نسبتاً جریان (یا فوق‌العاده معروف) شکل بگیرد، چه حسی خواهد داشت؟ صدا چیزی است که لزوماً گرافیکی را به جنبش پیوند نمی‌دهد؛ با این قیمت موشن گرافیک حال قیمت موشن گرافیک ، تا قیمت موشن گرافیک ثیر زیادی بر قیمت موشن گرافیک روی این که چگونه یک بیننده چیزی را در حرکت ادراک می‌کند، به عنوان صدا برای غنی‌سازی متن و ارایه دلیل برای زمانبندی و طول تصمیم‌گیری ایجاد می‌کند. همچنین، یک آهنگ معاصر، بهترین راه برای اتصال بیننده به چیزی تاریخی برای کاهش شانس بیگانگی بود. اگر هر دو عناصر تصویری و تصویری تاثیر تاریخی زیادی داشتند، خطر ویدیو بیشتر شبیه به یک نمای تاریخی بود در مقابل تفسیر مجدد معاصر بسیار زیاد بود.
  • برای توسعه مهارت‌ها در توسعه مفهومی و ترجمه آن ایده‌ها به صفحات داستان در فرآیند پیش از تولید. در یک پروژه شامل پویانمایی، storyboarding برای طراحی زمان‌بندی دیداری و گام زدن (آنچه بر روی صفحه اتفاق می‌افتد) بسیار مهم است. قیمت موشن گرافیک 

(کی). داشتن درک روشنی از این عوامل در طول تولید کلید صرفه‌جویی در زمان است چون انیمیشن می‌تواند یک چیز بسیار وقت گیر برای تولید باشد.

  • برای درک بهتر این که چطور از Adobe After After Effects، فتوشاپ و Illustrator برای ایجاد یک محصول گرافیکی حرکت استفاده کنید. بسیاری از برنامه‌ها در صورتی که همه برنامه‌ها در the خلاق شرکت نکنند، می‌توانند از انواع مختلف برنامه‌های دیگر در همان مجموعه استفاده قیمت موشن گرافیک کنند.

Adobe بعد از اثرات، برنامه اصلی مورد استفاده در این پروژه گرافیک حرکت، توانایی استفاده از فتوشاپ و فایل Illustrator را دارد، که به عنوان تصویرسازی یک تصویر در After Effects نیز به عنوان تصویرسازی یک در فتوشاپ یا Illustrator، بسیار مفید است. برای اینکه یاد بگیرید چطور هر سه برنامه با یکدیگر کار می‌کنند برای ایجاد یک ویدئوی گرافیکی دقیق و دقیق، حیاتی است.

محدودیت‌های مطالعه

یکی از محدودیت‌های بزرگ‌تر زمان بود. جنبش‌های قیمت موشن گرافیک طراحی زیادی وجود داشتند که می‌توانستند در آن گنجانده شوند، اما با توجه به فاکتور زمان، تنها هفت حرکت برای تحقیق در ابتدا انتخاب شدند. این هفت نفر عبارت بودند از: هنر و صنایع دستی، Art، Plakatstil، constructivism روسی، آرت دکو، احیای بخش سرمقاله، و طراحی سوییسی. از آن هفت نفر، سه تن از آن سه تن که the برای جانی کردن بودند انتخاب شدند، و آن سه نفر هنر و صنایع دستی، سبک هنری، و احیای بخش س قیمت موشن گرافیک رمقاله بودند. علاوه بر این، حفظ دامنه پروژه امکان پذیر نبود، تنها یک دقیقه از فیلم برای هر حرکت تولید می‌شد و طول کل ویدیو را تقریباً به سه دقیقه می‌رساند. عامل دیگری که در نظر گرفته شد حق چاپ همه موسیقی بود. این پروژه یک مطالعه بود و برای اهداف مالی تولید نشده بود؛ بنابراین هیچ گامی برای دستیابی به حقوق موسیقی برداشته نشد. با این حال، اگر چنین پروژه‌ای برای سود تولید می‌شد، از موسیقی متفاوت استفاده می‌شد.

واژه‌نامه اصطلاحات

تقارن

عدم تقارن بین دو یا چند قسمت، فقدان تقارن.

ماهی‌تابه قیمت موشن گرافیک 

در هنگام چرخش یک دوربین بر روی محور عمودی یا افقی به منظور حفظ یک فرد در حال حرکت یا شی در پالت رنگ، حاصل عکاسی یا televising در حین چرخش یک دوربین بر روی محور افقی یا افقی آن است.

یک سری از رنگ‌های مربوط به رنگ قیمت موشن گرافیک 

واریانس قرمز و آبی رنگی است که به آن درجه "گرمی" و "سردی" (رنگ) می‌دهد.

درجه تاریکی و نور در یک ستون رنگ قیمت موشن گرافیک 

یک تقسیم عمودی فضا بر روی یک ش قیمت موشن گرافیک بکه که برای تراز کردن عناصر بصری رنگ‌های مکمل استفاده می‌شود.

پر از رنگ‌های "متضاد" در برخی از مدل‌های رنگ (مانند چرخ رنگ‌ها). نارنجی و آبی نمونه‌هایی از رنگ‌های مکمل هستند.

از چپ و راست

متنی که در آن متن به طور مساوی در امتداد لبه چپ قرار داده می‌شود در حالی که لبه راست متن پاره است.

چارچوب قیمت موشن گرافیک 

یک عکس از فیلم یا فیلم. این ویدئو قیمت موشن گرافیک معمولاً در ۲۵ فریم در ثانیه اجرا می‌شود.

توری

یک سری از محورهای متقاطع که div قیمت موشن گرافیک isions فضایی و فضایی ser قیمت موشن گرافیک if را ایجاد می‌کند

serifs قیمت موشن گرافیک که از طریق خط موی مصنوعی به آن تحویل داده می‌ قیمت موشن گرافیک شوند. یک نمونه از فونت serif hairline would

(لایه)

شکلی که نقش آن، پنهان کردن بخش قیمت موشن گرافیک ی از تصویر اساسی قیمت موشن گرافیک زیر خود

یک ترکیب موسیقی متشکل از یک قیمت موشن گرافیک سری آهنگ یا قطعات کوتاه قیمت موشن گرافیک از فونت serif - serif

A که دارای ویژگی‌های کوچکی به ن قیمت موشن گرافیک ام "serifs" در انتهای خط نیس قیمت موشن گرافیک ت. یک نمونه از آن would serif serif می‌باشد.

A که شامل serifs و یا یک ضربه ن قیمت موشن گرافیک هایی است به ساقه اصلی of اض قیمت موشن گرافیک افه می‌شود. یک نمونه از این نوع typeface، Minion Pro است

storyboard

تصویری که در آن یک رشته از طرح‌ها نشان‌دهنده تغییرات قابل‌توجه در قیمت موشن گرافیک صحنه و صحنه در یک فیلم برنامه‌ریزی‌شده، و در این مورد، یک ویدیو موزیک است.

قلم انتقالی

همان طور که از نامشان پیداست، a که دارای ویژگی‌های typefaces قیمت موشن گرافیک سنتی (مانند Garamond) و همچنین typefaces مدرن (مانند Didot) است. یک نمونه از یک فونت انتقال، تایمز نیو رومن یا Baskerville است.

هنر و تکنیک ترتیب دادن نوع، طراحی نوع و تغییر گرافیک برداری

استفاده از اصول هندسی مانند نقاط، خطوط، منحنی‌ها و شکل‌ها و قیمت موشن گرافیک یا چند ضلعی‌ها، که همگی براساس معادلات ریاضی هستند، برای نشان دادن تصاویر. گرافیک برداری

به هر اندازه که باشد به اندازه کافی خنک باقی می‌ماند.

تکنیکی برای چاپ متن، تصاویر یا الگوهای مورد استفاده گسترده قیمت موشن گرافیک در سراسر آسیای شرقی و منشا چین در عهد باستان به عنوان روشی برای چاپ بر روی منسوجات و بعدها، مقاله x / y / z

محور افقی: صفحه افقی، y - محور: صفحه عمودی، محور z: "جلو" قیمت موشن گرافیک به صفحه "عقب"

 

فصل دوم: بررسی تحقیق قیمت موشن گرافیک ات

به منظور تکمیل دقیق این پروژه، تحقیقات عمیقی بر روی جنبش‌های مختلف طراحی قیمت موشن گرافیک گرافیک انجام شد. پس از بررسی مطالب مطالعه قبلی از کلاس تاریخ طراحی (اثر ۳۱۰) و متون مورد نیاز از آن دوره، هفت حرکت عمده برای مطالعه انتخاب شدند. در حالی که جنبش‌های زیادی وجود دارند که میتوان‌ آن‌ها را انتخا قیمت موشن گرافیک ب کرد، این هفت مورد تنها به اندازه کافی از یکدیگر متفاوت نبودند تا واریانس را در یک medley انتقال دهند، اما آن‌ها همچنین آن‌هایی بودند که در طول تاریخ طراحی گرافیک آن قدر monumental بودند که یک دانش‌آموز طراحی فع قیمت موشن گرافیک لی باید بتواند به راحتی آن‌ها را از حافظه به یاد بیاورد. دوباره، آن هفت نفر بودند: هنر و صنایع دستی، هنری نو

veau، Plakatstil، constructivism روسی، آرت دکو، احیای بخش سرمقاله و طراحی س قیمت موشن گرافیک وییسی. هنگامی که آن‌ها انتخاب شدند، ریشه‌های هر حرکت و همچنین ویژگی‌های طراحی برجسته (بیشتر از نظر تایپوگرافی و تصاویر) مورد تحقیق قرار گرفتند. در زیر آورده شده‌است:

چی پیدا شده.

هنر و صنایع دستی

در حدود سال ۱۸۵۰ در انگلستان، جنبش هنر و صنایع دستی واکنشی به نیروها قیمت موشن گرافیک ی صنعتی شدن و عصر ویکتوریا بود که "مبارزه‌ای علیه تجاوز صنعتی شدن به شیوه زندگی کارگر" بود. به نظر می‌رسید که کار هنری مانند مبلمان این اندیشه و فردیت را از دست می‌دهد که صنعتگران به دلیل روش خلق جدید خود با یک "خط تولید بی‌نام" و ماشین‌ها به آن‌ها هدیه می‌دهند. در نتیجه، صنعتگران تشویق شدند که "مسئولیت مستقیم for را بردارند و در نتیجه غرور در کار [خود] را با تولید خود -" هنر برای هنر " (Heller) احیا کنند.

۷

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این جنبش در اثر چاپ را میتوان‌ در Aubr قیمت موشن گرافیک ey beardsley "آرتور D" آرتور (شکل ۱) مشاهده کرد. هر یک از صفحات " تصویر بسیار آلی و سفید و سفیدی را به نمایش گذاشتند. زیور آلات این قطعه به جای یک هدف تزئینی، یک "رسمی" بود (۳۴). Typography در این اثر، علی‌رغم این قیمت موشن گرافیک که یک روایت بود، بسیار محدود بود.

رقم ۱ را، اگر نگوییم همه توجه به تصویر، اوبری beardsley، داده شد. مورته د ' Arthur.Page، ۱۹۸۳. و نوع، در چیزی که به نظر می‌رسد حروف روی حروف نوشته شده باشد، زیر تصویر قرار داده شد و به عنوان مقدمه‌ای بیشتر از آن به عنوان خط برجسته نوشته شده بود.

یکی از دلایلی که چرا این حرکت خاص انتخاب شد نه تنها به این دلیل که اول قیمت موشن گرافیک ین حضور هفت جنبش را داشت، اما دلایل پشت این حرکت واقعاً برجسته بود. توجه به جزئیات و هنر فردی هنرمند در نظر گرفته شد که قادر به ترجمه خوب در حرکت باشند، به گونه‌ای که پیچیدگی یک چیز ساده اما خسته‌کننده قیمت موشن گرافیک برای آشکار کردن آن بود.

هم چنین شروع با چیزی که کند و مفصل بود به عنوان مقایسه جالبی با جن قیمت موشن گرافیک بش‌های دیگر بود، که بسیار سریع و واضح بود.

Nouveau هنری

Nouveau اولین جنبش طراحی بین‌المللی بود که با وجود نام فرانسوی از انگل قیمت موشن گرافیک ستان در سال ۱۸۸۰ ریشه گرفت. به عنوان یک کل، این "ترکیب عجیبی از هنر، تزویر و عملی" بود که مانع بین هنرهای کاربردی (هنر مورد استفاده برای اهداف تجاری) و هنرهای زیبا می‌شد. معاصران آن، آن را "جنون flore قیمت موشن گرافیک ated، هیستری خطی، بیماری تزیینی عجیب، سبکی سبکی برای همه" (فیل ۴۱) توصیف کرده‌اند. یکی از تاثیرات عمده of، نقاشی‌های woodblock ژاپنی بود. هنرمندان اروپایی از طراحی خط سیر، انتزاع و ساده‌سازی ظواه قیمت موشن گرافیک ر طبیعی، رنگ و سایه، استفاده غیر مرسوم از اشکال سیاه پررنگ، و الگوهای تزیینی " این نقاشی‌های woodblock (Meggs ۱۹۴) الهام‌گرفته بودند.

Stylistically یا "Nouveau" به عنوان Alphonse کار دشواری است. Bieres de la Meusefi قیمت موشن گرافیک gure ۲.

پوستر، سال ۱۸۹۷ مشخصات آن در هر کشور گوناگون بود،

جای خود را گرفت. با این حال، چیزی که آن را به هم پیوند می‌داد، "یک خ قیمت موشن گرافیک ط آلی، plantlike" بود و دیگر عناصر برجسته، گل‌ها، پرندگان و زنان (۱۹۴ (۱۹۴) بودند. در پالت رنگ، به خصوص در کار آلفونس Mucha (شکل ۲)، طرح‌های رنگ با یک رنگ که بیشتر ترکیب و دیگری به عنوان رنگ "ادویه" یا "پاپ" ع قیمت موشن گرافیک مل می‌کنند، تعریف می‌شود. typographically، هنر و سبک چاپ متفاوت بودند، اما بیشتر تمایل داشتند که قسمتی از تصویر باشند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * تصاویر رنگی درخشان Mucha، همراه با کنتراست زیاد آن تصاویر با اثر جنبش هنر و صنایع دستی، گذار جالبی از سیاه و سفید به رنگ کامل را ایجاد کرد. هم چنین، "دیوانگی" و obviousness این کار هنری به ع قیمت موشن گرافیک نوان یک نقطه عطف جالب به پیچیدگی جنبش قبلی عمل می‌کند.

Plakatstil

جنبش Plakatstil که به معنای "سبک پوستر" در زبان آلمانی است، د قیمت موشن گرافیک ر اوایل دهه ۱۹۰۰ در آلمان آغاز شد. مقاومت در برابر حضور industrialism در کار هنری همچنان ادامه داشت، اما تولید کنندگان و خرده فروشان به آن توجهی نداشتند.

به جای آن، "طراحی و چاپ برتر"، اما به جای آن، می‌خواست برنهار قیمت موشن گرافیک د برنهارد را جذب کند. Stiller Shoesfigure ۳.

پوستر، ۱۹۰۸. محصولات خود را به شیوه‌ای بسیار مناسب و واضح م قیمت موشن گرافیک ی‌فروشند (۷۳). طرح، مانند کار لوکیانوس، کار (شکل ۳)، با "حروف برجسته" آن، یک تصویر مرکزی ساده، رنگ‌های چشمگیر چشم، و یک پیغام در دسترس که از نظر زیباشناسی خوشایند است " (هلر) این اشتیاق را برای صرا قیمت موشن گرافیک حت بیان می‌کند.

constructivism روسی

با شتاب از انقلاب ۱۹۱۷ روسیه

constructivism از سوی هنرمندانی مانند آل Lissiztky آغاز به کار ک قیمت موشن گرافیک رد که " بدنبال آن بودند که تمامی cognitive معنوی را در بر گیرد،

و فعالیت مادی انسان " (هلر ۹۸). هنرمندان دیگر،

اسکندر Rodchenko از هنرهای زیبا به اسکندر Rodchenko.figu نق قیمت موشن گرافیک ل‌مکان کرد.

پوستر که شهروندان شوروی را بر آن می‌دارد تا در طراحی داخلی ش قیمت موشن گرافیک رکت کنند، یا چیزی که ما اکنون می‌دانیم این محصول در سال ۱۹۲۳ به یک سهامدار تبدیل شد. طراحی "Productivism" چیزی بود که آن‌ها این شاخه را نام نهادند.

این ابزار شامل مصالح تولیدی مانند منسوجات، پوشاک، پوشاک، مبلم قیمت موشن گرافیک ان و غیره در موثرترین راه ممکن (فیل ۱۰۲) می‌باشد.

برجسته‌ترین آثار Rodchenko تصاویر در پوسترها بود (شکل ۴). این ها قیمت موشن گرافیک توجه به هندسه قوی، رنگ روشن و حروف پررنگ را به خود جلب کردند. استفاده از فونت sans - در کار او بسیار مهم بود، همان طور که استفاده از آن قرمز بود.

آرت دکو

هنر دکو، حرکتی که پس از جنگ جهانی اول شکل گرفت، اساساً پاسخی به افکار عمومی هنر بود. طراحان مرتبط با "Societe des Decorateurs" بزودی دریافت که عموم به شکل هنر accessible تری نسبت به Modernism نیاز دارند، چرا که اغلب کاره‌ای Modernist برای عموم بسیار انتزاعی بودند تا مردم آن زمان را بپذیرند. بنابراین، با ویژگی‌های "Modernist"، منابع عجیب تاریخی،

و هرج و مرج کنترل‌شده " هنر دکو در شکل ۵ به شهرت رسید.

Cassandre صبح، پوستر Nord Express، سال ۱۹۲۷. (رئیس‌جم قیمت موشن گرافیک هور آمریکا)

هنر دکو، هر کشوری که در آن حضور داشت، با هندسه و خطوط مستقیم مشخص قیمت موشن گرافیک شد. علاوه بر این، از "Nouveau"، "Ballets Russes"، هنر هند شمالی و ازتک) و حتی توسط the (۱۲۷) تحت‌تاثیر قرار گرفت. برخی از هنرمندان مانند A.M. Cassandre، تحت‌تاثیر Cubism قرار گرفتند، همانطور که در کار او مشاه قیمت موشن گرافیک ده شد (شکل ۵). (شکل ۵). Typography، که با موضوع هندسی پیش می‌رود، بسیار ساده بوده و به احتمال زیاد در یک فونت sans - serif قرار داده می‌شود.

احیای سرمقاله

به اندازه یک نقطه عطف مهم در چاپ، احیا در طراحی سرمقاله آمریکا ظهور چن قیمت موشن گرافیک ین مجلاتی مانند ووگ و بازار هارپر را شاهد بود. این شاخه از طراحی گرافیک، که زیبایی‌شناسی آن به عنوان "stuffy" توصیف می‌شد و "تاریخ" از سوی معاصران آن خوانده می‌شد، با یک چشم modernist اروپایی مجدداارزیاب قیمت موشن گرافیک یً  شد. برخی از رویکردهای جدید معرفی "عکاسی از خون"، نوع ماشین - serif - serif، سفید

شکل ۶ فضا، و طرح‌های نامتقارن (Meggs ۳۳۹). الکسی Brodovitch (کارگردان هنری)

مرد ری (عکاس)، صفحات از

این رویکرد جدید در طراحی سرمقاله را میتوان‌ در بازار هارپر در سال ۱۹۳۴ مشاهده ک قیمت موشن گرافیک د. کار الکسی Brodovitch، طراح روسی که مدیر هنری بازار هارپر در سال ۱۹۳۴ شد. Brodovitch خواهان یک "احساس موزیکال" بیشتر در جریان تصاویر و نوع بود، و چیدمان پویا او با نوع بازیگوش و تصاویر عکاسی پرتره، این تصو قیمت موشن گرافیک یر را به تصویر می‌کشد (شکل ۶). استفاده از the typeface در لوگوی "هارپر بازار" نیز سمبل این احیا و نیز کار s (Gallagher) نیز می‌باشد.

این حرکت، آخرین نفری که انتخاب شد، یک مقایسه نوین خوب با جنبش‌های انتخابی قب قیمت موشن گرافیک لی بود. استفاده برجسته of با serifs خط موی آن، عکاسی مد و چیدمان پویا نیز یک ترکیب جالب دیگر را با حرکات قبلی، "Art Nouveau"، و نوع lettered و تصاویر آن اضافه می‌کند.

طراحی سوییسی

طراحی سوییسی، یا دقیق‌تر، سبک بین‌المللی typographic در دهه ۱۹۵۰ در سویی قیمت موشن گرافیک س و آلمان آغاز شد. طراحان برای پیدا کردن نقش خود به عنوان conveyors ارتباطی بین جیب جامعه و فقط "هنرمندان" به این شهر آمدند. همانطور که در طراحی آن‌ها مشاهده شد، اهداف آن‌ها باید تا حد امکان واضح و منظ قیمت موشن گرافیک م باشد (Meggs ۳۵۶).

برخی از ویژگی‌های طراحی سوییسی شامل یک طرح نامتقارن در یک شبکه ریاضیاتی قیمت موشن گرافیک است؛ عکاسی هدف و نوع که اطلاعات را به روش بسیار روشن منتقل می‌کند. نمونه‌ای از این نوع طراحی برخی از آثار جوزف مولر - Brockmann است (شکل ۷).

یک‌بار همه حرکات و حرکات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت،

شکل ۷ همراه با هر حرکت پیدا شد. در ابتدا یک پوستر کنسرت به نام "Beethove قیمت موشن گرافیک nJosef مولر" در سال ۱۹۵۵ دیده شد. نزدیک شدن به یک روش تاریخی و از آن جمله آوازهای برجسته،

هر دوره تاریخی انتخاب شد. با این حال، این موضوع به اندازه یک روش زمانی قیمت موشن گرافیک مشاهده می‌شد که فاقد علاقه و یا ابتکار بود. پس از اندکی تامل تصمیم گرفته شد که ترکیبی از آهنگ‌های معاصر و جنبش‌های تاریخی

چون هیچ کدام از دو جفت جفت شدگی انتخاب‌شده احتمالاً تا به حال ساخت قیمت موشن گرافیک ه نشده اند، بیشتر جالب خواهد بود. در ادامه، آهنگ‌های منتخب به همراه توضیح مختصری در مورد اینکه چرا هر یک از آن‌ها برای همراهی با جنبش مربوطه انتخاب شده‌است، قرار دارند.

هنر و صنایع دستی / The Decemberists - "زن Crane ۱ & ۲"

این ترانه به خاطر تاثیر قدرتمند مردم، به ویژه با گیتار plucks که تنها صدایی قیمت موشن گرافیک بود که در ابتدا شنیده می‌شد، به گوش رسید. همچنین، متن این ترانه، روایت ناشی از یک افسانه در مورد یک مرد و نحوه برخورد او با "همسر جرثقیل" بود - موضوع بسیار مناسبی برای جنبشی که کاره‌ای او تصویر جالب قیمت موشن گرافیک ی از داستان را داشت. گام آهسته آهنگ، محتوای آن و نیز ساخت تدریجی آن، به نظر می‌رسید که این حرکت را بازتاب می‌کند. نه تنها آهنگ روایت، بلکه روشی که در آن ابزار به تدریج لایه‌بندی شده، به نظر م قیمت موشن گرافیک ی‌رسد که بسیاری از دقت و هنر در ساختن آهنگ به کار گرفته شده‌اند، درست همان گونه که صنعتگران در طی این مدت مراقب بودند که کار هنری خود را انجام دهند.

Art / پرنده و زنبور "عشق به ژاپن"

نه تنها عنوان مناسب این جنبش (نشان دادن نفوذ ژاپنی بر جنبش) بود، بلکه خود آهنگ قیمت موشن گرافیک دارای ویژگی‌هایی بود که با "Art Nouveau" اشتراک گذاشته شده بود. این ترانه توسط یک زن خوانده می‌شود که به عنوان چهره‌های برجسته در کار چاپ هنری و در صورتی که وجود داشته باشد، زنان هستند. همچن قیمت موشن گرافیک ین، شعر خی قیمت موشن گرافیک لی مستقیم و به راحتی قابل‌فهم است، همان طور که تایپوگرافی این جنبش نامیده می‌شد. قیمت موشن گرافیک 

Plakatstil / Gershwin - "راپسودیقیمت موشن گرافیک در آبی"

این قطعه، که مورد علاقه جاز بود، براساس دلایل تاریخی و نیز نمونه‌های معاصر انتخاب شد. جاز در همان زمانی شروع شد که حرکت Plakatstil رخ داد و این یک قطعه جاز خوب شناخته‌شده به نظر رسید. علاوه بر این، این قطعه در تبلیغات بی شماری بازی شده‌است، به دلیل محبوبیت آن و دیدن اینکه چگونه در طول این زمان از تبلیغات پوستر برای محصولات تشکیل شده‌است (از این رو نام حرکت)، آن شبیه یک تناسب خوب به نظر می‌رسد.

constructivism روسی / کویین - "راپسودی بوهمی"قیمت موشن گرافیک

راپسودی بوهمی " یک آهنگ بسیار گلچین کننده است و تنها قیمت موشن گرافیکیک قسمت از آن خارج نشده یا آهنگ را به هیچ وجه متحد نمی‌قیمت موشن گرافیککند. چیزی که به طور خاص به هنگام ترکیب این دو (خیلی) متفاوت بود، بخشی بود که به بخش "اپرا" در حدود سه دقیقه به آهنگ اشاره داشت. در این مرحله، به نظر می‌رسد که جمعیت در حال آواز خواندن و تاکید بر هر کلقیمت موشن گرافیکمه‌ای است که آن‌ها می‌خوانند. این صداهای خشن و در عین حال ملودی، همراه با داستانی از شایعاتی که از شایعات مبنی بر انتشار کامل ایقیمت موشن گرافیکن آهنگ به گوش می‌رسید، یادآور این بود که چگونه موسیققیمت موشن گرافیکی می‌تواند یک انقلاب را تحریک کند، چرا که انقلاب این جنبش طراحی را برانگیخته است.

آرت دکو / کلدپلی - "سرعت صوت"قیمت موشن گرافیک

پس از یک مقدار دقیق جستجو، این آهنگ به طور عمده به دو دلیل انتخاب شد: این آهنگ محبوب بود و یک صدای مکانیکی دارد. هنر دکو به خوبی توسط مردم برگزیده شد و به نظر نمی‌رسید که یک آهنگ محبوب را انتخاب کرده باشد غیر منطقی بود. دوم، هنر دکو نخستین جنبشی بود که در واقع تاثیرات انقلاب صنعتی را نشان داد و صدای مکانیکی که اینقیمت موشن گرافیک آهنگ آن تاثیرات را منعکس کرده بود.

احیای سرمقاله / Metric - فیلم همدردی را به من بدهید. "

هر آهنگی که برای این جنبش انتخاب می‌شد، باید کاملاً غیر منتظره باشد، و با این حقیمت موشن گرافیکاقیمت موشن گرافیکل، به خوبیقیمت موشن گرافیک انتخاب شده‌است. این آهنگ به اقیمت موشن گرافیکین دلیل انتخاب شد که کم‌تر شناخته‌شده (و بنابراین، با امیدواری بیشتری) و سرعت سریع آن باعث می‌شود که یک انیمیشن جالب با نوع انجام شود، چرا که تاکید بر طراحی سرمقاله‌ای در نوع، عقیمت موشن گرافیککاسی، و چیدمان بود. علاوه بر این، متن حاوی بسیاری از سوالات بود که به نظر بسیار مناسب برای خط افتتاح یک مقاله مجله بود.

طرح سوئیس / کیک - "رفتن به دور"

هنگامی که آثار طراحی سوییسی به صورت یک کل تحلیل شدند، دقیمت موشن گرافیکو چیز به ذهن رسید: این که چگونه همه چیز در یک شبکه قرار گرفته و چگونه همه چیز به صورت بصری هیجان‌انگیز بود بدون شکستن آن شبکه. با این افکار در ذهن، این آهنگ

انتخاب شد که همراه با طراحی سوییسی به آنجا برود. The برجسته به عنوان یک شبکه سخت عمل کردند که در آن خطوط مستقیم صوتی به داخل و خارج از آن که او انتخاب کرده بود، انجام شد، اما تنها در محدوده کل "شبکه" این کار را انجام داد. همچنین خود خواننده اصلی آهنگ یکنواخت و یکنواخت داشت

با این حال، با این حال موفق شد ترانه را جالب توجه نگه دارد، شبیه این بود که چقدر طراحی سوییسی آن قدر ساده بود، و با این حال جذاب بود.

 

فصل سوم: روش‌ها و نتایج

هنگامی که تحقیقات تکمیل شد، تولید روی قطعه آغاز شد.

قبل از این که هر گونه تصاویر بصری تولید شود، این مقاله ابتدا باید ساخته شود. این ترتیب تولید به هنرمند اجازه می‌دهد تا بداند که بیننده دقیقاً چه چیزی را گوش می‌دهد و در نتیجه، تصاویر visuals مناسب را میتوان‌ به همراه صدا انجام داد. اول، یک دقیقه از هر آهنگ باید انتخاب شود، و یک دقیقه هدف آن داشتن حداقل پل و همسرایی از ترانه است، چون همسرایی آن معمولاً جوهر سرود است. بعد از این تکه‌هایی از یک ترانه کامل برداشته شدند، آن‌ها در زمان مناسب به هم متصل شدند تا معجونی را به خوبی به وجود بیاورند. برای مثال، اگر یک تکه در یک سری از ضربه‌های طبل به پایان برسد، بخش بعدی از آخرین بار شروع شد. پس از تکمیل این مخلوط، تولید روی هر حرکتش رخ داد.

سه مرحله وجود داشت که باید به ازای هر حرکت تکمیل می‌شد: اولی storyboarding بود؛ دومی تولید کننده مواد منبع (عمدتا تصویرسازی) بود که از استوری برد پیروی می‌کرد؛ و مرحله آخر این بود که تصاویر اصلی را به After Effects ببرید و آن را انیمیشن ساز کنید. همانطور که پروژه با تولید حرکت از یک مرحله از تولید به مرحله دیگر تکمیل شد، فرآیند به همان شکل مورد بحث قرار خواهد گرفت.

هنر و صنایع دستی

در storyboarding، یکی از ایده‌های اصلی این حرکت، ایجاد توهم یک صفحه کتاب مصور بود که به نظر می‌رسید کشیده شده‌است. با استفاده از گیتار plucks از آهنگ و عناصر vine که یک مرز بسیار پر نقش و نگار را تشکیل می‌دادند،

۱۷

قرار بر این بود که این بخش با افزایش تعداد عناصر (شکل ۸) شروع شود (شکل ۸). پس از مدتی، دوربین شروع به نشان دادن عناصر (هایی) کرد که در اطراف چیزی که به نظر می‌رسید یک تصویر باشد و ترانه در هر نوع تشکیل شود. آنچه پس از آن پیروی شد مشابه با توجه به تصاویر و تصاویر بیشتر به جای تایپوگرافی بود. هم چنین محتوای صفحه نمایش به طور مستقیم منعکس شده‌است.

چیزی که راوی در مورد آن صحبت می‌کرد. برای مثال، اگر گوینده به یک "جرثقیل سفید" اشاره می‌کرد، تصویر یک جغد سفید نمایان شد. به محض اینکه حرکت خود را شروع کرد و آهنگ به جلو حرکت کرد، ثابت شد که storyboarding همان است. وقتی این کار تمام شد،

۸ استوری برد آغاز برای هنر

و صنایع دستی، کاری را که عناصر بصری باید انجام می‌دادند،

که چه جوری میشن.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.