آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

طراحی پوستر

طراحی پوستر

 

این باعث می‌شود ک طراحی پوستر ه کلیپ در چارچوب ۱ در زمان Slider شروع شود.

در مراحلی که دنبال می‌شوند، شما این کلیپ را چرخ می‌زنید تا انیمیشن را گسترش دهید تا اسکلت دو گام را تکرار کرده طراحی پوستر و دورتر در صحنه حرکت کند.

برای دور طراحی پوستر کردن حرکت کلیپ پیاده‌روی

  1. در ویرایشگر Trax، گوشه سمت راست پایینی را به سمت راست تا یک سم طراحی پوستر طراحی پوستر طراحی پوستر ت C۲ بکشید. عدد صفر در منطقه جدید کلیپ نمایان می‌شود.

هنگامی که شما بر روی کادر خارج از کادر حرکت می‌کنید، کرسر موس با یک پیکان نشانه دایره‌ای تغییر می‌کند تا نشان دهد که شما کلیپ طراحی پوستر را دوچرخه‌سواری می‌کنید.

  1. بر روی کلیپ cycle طراحی پوستر d در منطقه C۲ دوبار کلیک کنید.

این منطقه به گونه‌ای برجسته شده‌است که نشان می‌دهد شما می‌توانید مقادیر موجود در منطقه را ادیت کنید. این عدد احتمالاً دقیقا یک‌سان نخواهد بود طراحی پوستر این به این معنی است که این چرخه د طراحی پوستر قیقاً دو بار تکرار نخواهد شد.

  1. این آهنگ را به گونه‌ای انتخاب کنید که د طراحی پوستر قیقاً دو بار تکرار شود.
  2. با the که در ویرایشگر Trax انتخاب شد، جعبه کانال را باز کنید و مطمین شوید که کانال آفست WalkCycle از نظر نسبی تنظیم شده‌است.

تنظیم ویژگی آفست برای کلیپ تا نسبی تضمین می‌کند که هر چرخه در جایی شروع می‌شود که آخرین دنباله از آن جدا می‌شود. این امر تضمین می‌کند که اسکلت بعد از هر چرخه به نقطه شروع خود باز نمی‌گردد.

  1. روی دکمه Time Time Slider کلیک کنید تا ویدئو پخش شود.

اسکلت شش قدم طول می‌کشد و بعد متوقف می‌شود.

زمانی که این کلیپ دو بار مصرف می‌شود، حرکت دو مرحله‌ای حرکت سه بار در کل رخ می‌دهد.

  1. دکمه توقف فشار را فشار دهید تا پخش را متوقف کرده و شاخص زمان فعلی toframe ۱ را دوباره تنظیم کنید ۱.

تکان دادن حرکت در یک گیره

داده‌های ثبت حرکت می‌توانند به روش‌های مختلفی استفاده شوند. شما می‌توانید حرکت یک کاراکتر را با استفاده از همان اطلاعات ثبت حرکت هدایت کنید. ابزار Redirect به شما اجازه می‌دهد تا انیمیشن اصلی را با تغییر مسیر یا جهت گیری خود در هر زمان در طول انیمیشن تغییر دهید. ابزار Redirect این کار را با خنثی کردن ویژگی‌های ترجمه و چرخش برای شخصیت انتخاب‌شده انجام می‌دهد.

برای مثال، شما می‌توانید نقطه شروع یا پایان یک انیمیشن character's را با تغییر مکان شروع character's و یا تغییر مسیر حرکت خود در طول انیمیشن تغییر دهید. شما می‌توانید یک کاراکتر را در یک رشته انیمیشن موجود در صحنه و یا یک شخصیت مرتبط با یک گیره در ویرایشگر Trax هدایت کنید.

در مراحل بعدی، شما اسکلت را به سمت راست هدایت می‌کنید تا به سمت راست منحرف شوید. گردش کار برای بازجهت گیری به شرح زیر است:

  • Scrub را در انیمیشن به جلو بکشید تا مکانی را در گیره که می‌خواهید به آن تبدیل شود مشخص کنید. یک انتخاب واقع گرایانه این است که طراحی پوستر توپ پای راست skeleton's در سطح زمین کاشته می‌شود چون این دقیقاً شبیه‌سازی می‌کند که یک فرد واقعی چگ طراحی پوستر ونه می‌تواند تغییر کند.
  • تمام اسکلت را انتخاب کنید. در این مثال، انتخاب اسکلت تمام آن را در یک مفص طراحی پوستر ل ریشه انتخاب می‌کند.

(گره بالای سلسله‌مراتب skeleton's) انتخاب در مفصل ریشه تضمین می‌کند که کل اسکلت به هنگام اعمال تغییر مسیر هدایت می‌شود.

  • ایجاد و ایجاد تغییر مسیر چرخشی با استفاده از ابزار Redirect.
  • چرخش شروع اولیه بر طراحی پوستر ای تغییر مسیر مسیر.
  • مسیر تغییر مسیر را بچرخانید تا اسکلت مسیر جدید سفر را شکل دهد.
  • چرخش دوم برای تغییر مسیر مجدد.

برای ایجاد تغییر مسیر برای اسکلت

  1. در زمان Slider، شاخص زمان فعلی را به کادر ۳۶ می‌کشد.

این چارچوب جایی است که توپ پای راست skeleton's در سطح زمین کاشته می‌شود. از این کادر به عنوان محلی استفاده کنید که در آن اسکلت به سمت راست منحرف می‌شود.

  1. اسکلت را در صحنه نمایش انتخاب کنید با کلیک روی یک جعبه bounding در اطراف آن.
  2. در منوی اصلی، Character> Redirect> را انتخاب کنید.
  3. در پنجره گزینه‌های Redirect گزینه Redirection Type را روی چرخش تنظیم کرده و سپس روی دکمه Redirect کلیک کنید.

کنترل تغییر مسیر چرخش بین باسن به نظر می‌رسد، جایی که پیوند ریشه برای سلسله‌مراتب skeleton's وجود دارد.

شما می‌خواهید اسکلت به چرخش (چرخش) در حالی که روی توپ پای راست خود ایستاده باشید. برای انجام این کار، باید تغییر مسیر را به توپ پای راست اسکلت منتقل کنید.

حرکت مجدد مسیر به توپ پا

  1. از جعبه‌ابزار، ابزار حرکت را انتخاب کنید.

دست زدن ابزار دستی به دنبال کردن مجدد manipulator است.

  1. کلید v را فشار داده و مسیر کنترل مسیر را تا زمانی که بر روی توپ the قرار دارد را فشار دهید تا آن که در قسمت پایین نشان‌داده شده‌است.

فشار دادن کلید v در حالی که با استفاده از ابزار انتقال به طور لحظه‌ای ابزار Snap را قادر می‌سازد به ابزار Points اشاره کند.

مسیر هدایت مجدد اکنون قرار است که حرکت پیاده‌روی skeleton's را هدایت کند. برای کامل کردن روند تغییر مسیر، باید keyframes را تعیین کنید در حالی که مسیر تغییر مسیر را تنظیم کنید تا تغییر مسیر اسکلت رخ دهد.

برای کنترل تغییر مسیر،

  1. با طراحی پوستر طراحی پوستر 

یک تیک قرمز در زمان Slider در کادر ۳۶ به نظر می‌رسد طراحی پوستر که نشانگر keyframe است. تنظیم keyframe، چرخش آغاز جهت تغییر مسیر اسکلت را ایجاد می‌کند.

  1. در زمان Slider، شاخص زمان فعلی را به چا طراحی پوستر رچوب ۵۷ بکشید.

اسکلت به وضعیت در جایی که پای چپ آن در سطح زمین کاشته می‌شود به روز می‌شود. این مکانی است که شما می‌خواهید اس طراحی پوستر کلت به سمت مسیر جدیدش حرکت کند.

  1. در جعبه کانال، با تغییر مسیر مجدد هنوز انت طراحی پوستر خاب شده‌است، مشخصه چرخش Y را به -۴۵ تنظیم می‌کند.
  2. مسیر هدایت م طراحی پوستر جدد تقریباً -۴۵ درجه حول محور Y را بچرخانید تا اسکلت در جهت نشان‌داده‌شده در پایین قرار گیرد. (شما می‌توانید از مقادیر باکس کانال به عنوان راهنما استفاده کنید). طراحی پوستر 
  3. با تغییر مسیر مجدد هنوز انتخاب شده‌است، برای تنظیم مجدد s فشار دهید.

تنظیم یک keyframe دوم زمانی ایجاد می‌کند که مسیر تغییر مسیر برای اسکلت به پایان می‌رسد.

  1. شاخص زمان فعلی را بر روی کادر ۱ تنظیم کنید.
  2. در هر جایی در چشم‌انداز چشم‌انداز کلیک کنید تا هر کدام از آیتم‌ها را در صحنه نمایش دهید.
  3. روی دکمه Time Time Slider کلیک کنید تا ویدئو پخش شود.

اسکلت دو قدم طول می‌کشد و بعد از اینکه به مسیر تغییر مسیر می‌رسد به سمت راست خود برمی گردد، و در مسیر جدید سفر ادامه می‌دهد و زمانی که چرخه پیاده‌روی خود را تکمیل می‌کند، ادامه می‌دهد.

  1. دکمه توقف فشار را فشار دهید تا پخش را متوقف کرده و شاخص زمان فعلی toframe ۱ را دوباره تنظیم کنید ۱.

یادداشت

هنگام تغییر مسیر حرکت در داخل Trax، ممکن است بخواهید یک گیره را در نظر بگیرید که هدایت مجدد انیمیشن را در بر می‌گیرد تا تغییر مسیر انیمیشن به عنوان یک گیره را تغییر دهد.

حالا که شما شخصیت را به مسیر متفاوتی از سفر هدایت کرده‌اید، می‌توانید برخی از این حرکت را از کلیپ اولیه اصلی که قبلاً در کلاس ساختید استفاده کنید و به the / Visor ذخیره کنید.

شما کلیپ رادیویی را از کتابخانه کلیپ در Trax وارد می‌کنید. کتابخانه کلیپ مسیر کلیپ‌های منبع را نگه می‌دارد و برای مجموعه ویژگی‌های فعلی ژست می‌گیرد. وقتی که این ویدئو از کتابخانه وارد می‌شود، یک کپی از کلیپ منبع در یک مسیر جدید ایجاد می‌شود.

هنگامی که یک گیره منبع را وارد می‌کنید و یک کپی از آن درست می‌کنید، یک گیره کپی را به منظور جلوگیری از پیاده‌روی و سپس نشستن در مکانی متفاوت نسبت به ثبت حرکت اصلی، اصلاح می‌کنید.

برای اضافه کردن گیره منبع

  1. در ویرایشگر Trax، کتابخانه‌ای برای درج گیره قرار دهید. WalkSitSource را از فهرست پایین افتادنی Choose انتخاب کنید.

یک کپی تکراری از کلیپ WalkSitSource ایجاد شده و وارد یک شیار جدید شده‌است.

  1. در ویرایشگر Trax، View> Frame را انتخاب کنید.

این بخش به روز رسانی‌های ناحیه را برای نمایش همه کلیپ‌ها در تمامیت آن‌ها نمایش می‌دهد.

  1. در ناحیه کنترل Trax، روی دکمه Mute برای شیار که حاوی کلیپ WalkCycle است کلیک کنید.

شیار نرم کم‌رنگ می‌شود تا نشان دهد غیر فعال است. وقتی مسیر گردش خاموش می‌شود، به روزرسانی های کاراکتر در حالت داوینچی براساس نقطه مبدا اصلی ظاهر می‌شوند.

  1. شاخص زمان ج طراحی پوستر ی کاراکتر رخ می‌دهد، نه کلیپ.
  1. روی کلیپ WalkSit در شیار کلیک کنید تا آن را ان طراحی پوستر تخاب کنید.
  2. در نوار ابزار Trax، برای اصلاح بخشی از کلیپ‌هایی که پیش از کادر ۹۸ اتفاق می‌افتد، بر روی بخش تری طراحی پوستر م کلیک کنید.

کلیپ WalkSit trimmed شده و قسمتی از کلیپ قبل از فریم ۹۸ دور ری طراحی پوستر خته می‌شود.

  1. دوباره روی دکمه Mute کلیک طراحی پوستر کنید تا the حاوی گیره WalkCycle برای فعال کردن مجدد مسیر کلیک کنید.

مسیر رو رفته دوباره فعال می‌شود. با این حال اسکلت به حالت نادرست نزدیک موقعیت قبلی خود بروز کرده‌است. این امر به این دلیل رخ می‌دهد که این دو گیره طراحی پوستر فعال همپوشانی دارند، و این کاراکتر اطلاعات مکانی متناقض را در نتیجه دریافت می‌کند. (یعنی ترجمه دو برابر و ا طراحی پوستر طلاعات چرخش)

  1. کلیپ Wal طراحی پوستر kSit را تا سمت راست در شیار خود بکشید تا این که کادر به طور مرتب در کادر قرار بگیرد.

ژست اسکلت به حالت صحیح به روز می‌شود.

  1. برگرداندن شاخص زمان فعلی به چارچوب ۱.

۱۰. برای پخش دوباره انیمیشن بر روی دکمه Time Slider Time کلیک کنید.

اسکلت دو قدم طول می‌کشد و بعد از اینکه به مسیر تغییر مسیر می‌رسد به سمت راست خود برمی گردد، و به راه رفتن در جهت جدید سفر ادامه می‌دهد، متوقف می‌شود، و سپس می‌نشیند.

۱۱. برای توقف پخش و برگرداندن شاخص زمان فعلی به چارچوب ۱، دکمه توقف فشار را فشار دهید.

در طول انتقال بین این دو گیره، یک جهش کوچک رخ می‌دهد. جهش ناگهانی رخ می‌دهد زیرا ژست برای اسکلت از انتهای نوار اول و شروع مرحله دوم تطابق ندارد. در کار خود، سعی کنید پیش‌بینی کنید که چگونه حرکت بین کلیپها‌ هنگام کار در Trax ها ترکیب خواهد شد. شما می‌توانید جهش پرش را در این مثال خاص با گسترش کلیپ WalkCycle اصلاح کنید.

برای گسترش کلیپ WalkCycle برای اصلاح کاهش جهش

  1. در ویرایشگر Trax، روی کلیپ WalkCycle در منطقه C۲ دوبار کلیک کنید.

عدد مشخص می‌شود که نشان می‌دهد شما می‌توانید شماره را ادیت کنید.

  1. نوع ۲.۲ را وارد کنید تا کلیپ را ادیت کنید، بنابراین ۲.۲ بار چرخه‌های آن را تکرار می‌کند.

چارچوب جدید برای کلیپ WalkCycle ۱۲۶ پوند می‌شود. هم اکنون با زمان همپوشانی دارد

گیره WalkSit. طراحی پوستر 

  1. کلیپ WalkSit را تا زمانی که کادر به ۱۲۶ تبدیل شود، به سمت راس طراحی پوستر ت بکشید.
  2. روی دکمه کنترل زمان Sl طراحی پوستر ider's کلیک کنید تا انیمیشن پخش شود.

جهش ناگهانی کم‌تر از قبل دیده می‌شود. طراحی پوستر 

  1. فشار را فشار دهید تا کنترل پخش زمان بر روی زمان متوقف شود.

شما این درس را کامل کرده‌اید. قبل از ترک این درس، اندازه مشترک را به تنظیمات پیش‌فرض خود باز می‌گرداند.

برگرداندن اندازه مشترک

  1. از منوی اصلی، نمایش Display اندازه مشترک> سفارشی> را انتخاب کنید.

پنجره مقیاس نمایش مشترک ظاهر می‌شود.

  1. تنظیم مقیاس نمایش مشترک به ۱.
  2. بستن پنجره مقیاس نمایش مشترک.

درس درس ۴: فراتر از درس

در این درس برخی از تکنیک‌های بنیادی برای استفاده از ابزارهای انیمیشن غیر خطی در Trax یاد گرفتید. شما یاد گرفتید که چطور:

  • دنباله‌های انیمیشن کلید برای استفاده از کلیپهای‌ غیر خطی در Trax.

Clips می‌تواند دارای حداقل یا بسیاری از ویژگی‌های انیمیشن باشد. شما می‌توانید کلیپ‌های انیمیشن و یا انیمیشن کلید را به طور خاص برای استفاده در گیره دار تهیه کنید. شما باید آنچه را که نیاز دارید در یک گیره در نظر بگیرید وقتی که شما انیمیشن را قبل از اینکه تصمیم بگیرید از انیمیشن غیر خطی در کارتان استفاده کنید، نشان دهید. به این روش، می‌توان از یک گیره برای کنترل یک ویژگی خاص استفاده کرد.

  • clips را از دنباله‌های انیمیشن خود برای طراحی پوستر استفاده در ویرایشگر Trax ایجاد کنید.

زمانی که یک کلیپ ایجاد می‌کنید، یک مجموعه شخصیتی ایجاد می‌شود اگر کسی قبلاً وجود نداشته باشد. شما می‌توانید با م طراحی پوستر جموعه‌های کاراکتری در ویرایشگر Trax کار کنید و کار کنید. برای انتخاب مجموعه‌ طراحی پوستر های تنظیمات مختلف زمانی که در Trax کار می‌کنید می‌توانید از منوی کرکره‌ای Select Character - استفاده کنید. Clips را می‌توان ترتیب داد، مقیاس بندی شده و به عنوان یک گروه حرکت کرد. برای اطلاعات بیشتر، کوتاه کردن کلیپ‌ها و طراحی پوستر سطح دید شیار در مرکز کمک مایا.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.