آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

آموزش‌های ویدیویی

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

learn english easy

گزارش تایپ شد (توسط منشی).هنگامی که فرد عمل را انجام می‌دهد (منشی) سوژه است، ما از یک verb. فعال استفاده می‌کنیم وقتی موضوع آن چیزی است که عمل در (گزارش) هدایت می‌شود، سپس ما از یک verb. منفعل استفاده می‌کنیم، می‌توانیم در مورد منشی و آنچه انجام داد، یا درباره گزارش و آنچه رخ داده‌است استفاده کنیم. این انتخاب به اطلاعات قدیمی یا جدید در این زمینه بستگی دارد. اطلاعات قدیمی معمولاً در ابتدای جمله و اطلاعات جدید در پایان می‌رسد.در یک جمله منفعل، نماینده می‌تواند اطلاعات مهم و مهم (… توسط منشی) باشد، یا اگر هیچ اطلاعاتی را اضافه نکند، می‌توانیم آن را رها کنیم. ما می‌گوییم این گزارش تایپ شده‌است زیرا این حقیقت که تایپ کردن کامل است، اهمیت بیشتری دارد.بهتر از هویت theپاسیو اغلب به سبک غیر شخصی و غیر شخصی استفاده می‌شود.فرمفعل منفعل نوعی از فعل و انفعال غیرفعال است.این نامه دیروز ارسال شد.افعال Modal در غیر فعال - ۱۰۶ تمام بلیط‌ها را باید نشان داد.غیر فعال با گرفتن شماره ۱۰۷گاهی اوقات ما به جای اینکه باشیم، از آن استفاده می‌کنیم. نامه در پست گم شد.الگوهای خاصThe فعل و انفعال با افعال دادن - ۱۰۸، همه certificates داده شدند.


۱۰۴ استفاده از غیرفعال کنندهفعل و انفعال متقابل با افعال reporting * ۱۰۹گفته می‌شود که این شرکت ورشکسته است. گفته می‌شود که این شرکت ورشکسته است.Passive + to - infinitive یا participle فعال ۱۱۰. تو به خودت هشدار داده بودی که مراقب خودت باشیزمان زیادی صرف جر و بحث شده بود.الگوها با استفاده و دسترسی به ۱۱۱ما باید کاری برای خدمات حرفه‌ای انجام دهیم. من عکس‌هایی داشتم که توسعه پیدا کرده بود.بازی غیرفعال به - و gerund * ۱۱۲ما نمی‌خواهیم ورودی را رد کنیم. متنفرم از اینکه از او عکس بگیرم.اشکال فعال با یک معنی منفعل - ۱۱۳ملافه‌ها به شستن احتیاج دارند.باید کمی خرید کنم. فر به راحتی تمیز می‌شود.OVERVIEW: فعل و انفعال فعل و انفعال منفعل و منفعل ۱۱۴۱۰۴ استفاده از غیرفعال کننده۱ موضوعدر اینجا دو پاراگراف وجود دارد. یکی درباره the J.J. تامسون است و دیگری در مورد الکترون است.

thomson، آقای جوزف رومنو (۱۸۴۶ - ۱۹۴۰)

electron

فیزیک دان و ریاضیدان بریتانیایی

یک ذره زیر اتمی و یکی از آن‌ها

و رئیس گروهی از محققین

اجزای اصلی ماده هستند. the The of the The of

آزمایشگاه کاوندیش

electron توسط J.J. کشف شد.

کمبریج. تامسون متوجه شد

تامسون. آن در همه اتم‌ها یافت می‌شود.

الکترون. او به عنوان یک فرد شناخته می‌شود

و کوچک‌ترین اطلاعی ندارد

بنیانگذار فیزیک مدرن.

بار الکتریکی منفی.

این دو جمله را با یکی از هر پاراگراف مقایسه کنید.تامسون الکترون را کشف کرد. الکترون توسط تامسون کشف شد.جملات یک معنی دارند اما موضوعات متفاوتی دارند: آن‌ها در مورد چیزهای متفاوتی هستند. موضوع اول تامسون است و موضوعدوم الکترون است. این موضوع نقطه شروع این جمله 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.